Wie heeft dat ook wel eens!

Ik heb een collectie van 63 horloges varierend van pontiac tot jeager le coultre en Van Zeno tot Panerai. Nou sta ik regelmatig voor mijn horloge kast dat ik gewoon niet weet wat ik om zal doen. Ben ik zo wispelturig of hebben meer van jullie hier last van?

Mvg Dennis.

zo is dat nu eenmaal,

Hoe meer je hebt hoe moeilijker te kiezen!

heb ik ook last van. alleen jammer genoeg niet zo een grote en mooie collectie:(

Ja, zeker herkenbaar, soms besluit ik dan maar geen horloge om te doen…het is en blijft toch een TIK die horloge-manie.

Herken dat zeker en omdat mijn collectie uit veel vintage horloges bestaat,en veel volkalender uitvoeringen,ben ik ook nog wel even bezig om ze iedere keer weer goed in te stellen.
hierbij zo’n voorbeeld, net aangeschaft, Angelus Chronodato , de eerste firma die met zo’n model op de markt kwam in 1942.

prachtig horloge Andre! B)

die ziet er nog tip top uit Andre!

en dit zit er onder de motorkap,
een Angelus caliber 217

Dennis Schreef:

Ik heb een collectie van 63 horloges varierend van
pontiac tot jeager le coultre en Van Zeno tot
Panerai. Nou sta ik regelmatig voor mijn horloge
kast dat ik gewoon niet weet wat ik om zal doen.
Ben ik zo wispelturig of hebben meer van jullie
hier last van?

Mvg Dennis.

Ik neem dat probleem graag van je over, helemaal gratis omdat ik je zo graag wil helpen :wink:

wat een mooie klok! goeie foto trouwens.

Storm

@ andre, moooooi!!!
@ Dennis, nee, ik draag vaak één horloge meerdere dagen/weken, meestal na aanschaf. En dan gaan ze in de kast en komen er dan af en toe weer uit als ik eens iets anders wil. Maar dat kan voor sommige horloges jaren duren.

Oh, Oh, Wat mooi.
Vr.Gr. Eeltje

bedankt voor jullie positieve reacties over de Angelus, deze 2 draag ik de laatste tijd veel, met 38mm diameter hebben ze voor mij de juiste grootte.

Favre-Leuba 1950 -spider lug- caliber Valjoux 72C

Angelus Chronodato 1950 18K -creme dial- caliber 217

Ik herken dit wel, maar met een Panerai in mijn collectie zou ik dat probleem niet meer hebben :smiley:

Ruud

Nee ik zat niet op het oude forum.

1 van de topstukken uit mijn collectie is een iwc Grosse Flieger uhr Ltd in het blauw (wel erg zwaar).

Verder maak ik wel even een keer een overzichtje voor de liefhebber wat mijn collectie ongeveer inhoud.

Mvg Dennis.

Ik vind het meestal zielig om een horloge niet aan te doen dus wissel ik zo vaak mogelijk!!

Of je draagt ze alle 60 om je armen en benen?