Wie heeft de dunste?

Na aanleiding van een andere topic over dikste klokjes…
Nu een topic met de dunste!

Dit is mijn dunste (en ook dikste horloge)

10 likes

Ook handig als keukentrapje die dikke :laughing::clown_face:

4 likes

Haha! xD

Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken voordat je een topic start. Zo voorkom je forumvervuiling.

Mijn excuus. Kan hier een slotje op.

Dit vind ik nou echt gaaf. Een super dun horloge en die mega klatser. Wat is dat dikke horloge voor een model?

Die grote: Een Invicta pro-diver Hydromax

1 like

Hoe diep kan die?

Hij doet me denken aan de Deep Sea Challenge.

12000 meter

3 likes

Zo introduceert Invicta al haar “nieuwe modellen”

9 likes

Nog nooit uit geprobeerd :joy:

Ik heb vermoedelijk de dunste :joy:
Een Piaget 9P2, handopwinder, uit 1972.

1 like

Verander de naam in: “De dikke en de dunne van je collectie!”

2 likes

Dus als je ooit midden op de Atlantische oceaan in een dronken bui je horloge over de rand van het cruiseschip flikkert, kun je je in ieder geval berusten in het feit dat het uurwerk droog blijft?

Handig! :ok_hand:

2 likes

Nee, gewoon zonder twijfel een fles op je rug en er achteraan… Je weet dat ie nog werkt, dus dat is het wel waard toch!

2 likes

En dan een filmpje posten op social media, dat is dus de “Deep Sea Challenge”. Voor als de ice bucket challenge te pauperig voor je is :slight_smile:

2 likes

Wat een apparaat :star_struck:

Of die wasmiddel tabletten vreten…

1 like

Ik heb voor een fijn prijsje een Hydromax kunnen bemachtigen, veel te groot voor mijn 19cm polsen maar wel leuk om eens iets “extreems” te doen. En ik hou wel van extreem op dit gebied, lekker shockeren…

Even schrikken toen 'ie aan kwam en het bandje moest worden ingekort: Gevouwen schakels bij zo’n loeizwaar monstrum… :grimacing:

1 like