Wie heeft de eerste aankoop van 2018?

Seiko Monaco (7016-5000) op de kop getikt,maar moet nog geleverd worden.

8 likes

Hij zou hem voor mij reserveren. Mooi niet dus, -1 voor de verkoper :rage:

1 like

Hmm, vreemd. Ik heb 'm trouwens via MP aangeschaft, maar zag dat de aanbieder ook op HF actief is.

Oris Aquis Date :grinning:

3 likes

Tja, heb 'm nu al besteld… :grin: …mooi ding hoor! Flink bakbeest ook, zo te zien. Dank voor het aanbod, maar ja - net iets te laat. Had ook wel even getwijfeld over de omvang en complexiteit denk ik. Om maar te zwijgen van de prijs… (…die mag evt. alsnog per PB).

Deze man is niet te stoppen! En wéér een zeer fraaie keuze!

2 likes

Verbaast me dat ik nog steeds geen nieuwe in 2018 heb gekocht :joy::joy:

1 like

Deze…, volgende week ophalen

7 likes

Helemaal goed deze :ok_hand:

2 likes

Deze net besteld in sage green. Ik heb een jaren ‘90 handwinder die bijna geen tritium licht geeft en deze is een mooie opvolger.

https://www.marathonwatch.com/product/general-purpose-mechanical-tritium-gpm/

8 likes

Ik had hetzelfde 3 weken geleden. Weet niet of het dezelfde verkoper is maar ik kocht een Mido Commander van hem. Meteen betaald via bankieren app en na thuiskomst hem een printscreen gestuurd. Krijg ik doodleuk bericht dat hij hem voor € 20,00 meer aan een ander had verkocht. Geld wel terug gekregen na wat aandringen maar wat een hufter is die verkoper en MP doet er niets aan. Dit soort verkopers zouden geblokkeerd moeten worden.

Hij is ook hier actief…
Ik heb direct betaald en hoop maar dat het goed verloopt.:cold_sweat:

De pakjesman is onderweg…Misschien vanavond een foto.

Is het die verkoper uit Vlissingen ?

Nee, een Belg.

Ik had op 1 januari al meteen prijs met een Bell & Ross. 2u moeten rijden en nog eens 2u terug…

5 likes

Mooie aankoop, benieuwd naar de foto’s, :wink:

1 like

Ze staan er toch?

Bij mij hetzelfde. Moet nog binnenkomen, maar het geld is wel afgeschreven

9 likes

Noem me gek, maar ik zit heel erg te twijfelen om een van de onderstaande aan te schaffen in plaats van een Sinn. Gewoon een volledig in-house gefabriceerde Victorinox INOX met fatsoenlijke afmetingen voor de kleine pols. Ik vind ze leuk.

1 like