Wie heeft de eerste aankoop van 2018?

Plus foto graag, ben benieuwd!

5 likes
8 likes

Ikkeā€¦ hij is al gereserveerdšŸ˜‰

@Airmannetje zijn mooie glycineā€¦ gereserveerd voor een ā€œsympathiekā€ forum lidā€¦:grin::grin::grin::grin:

7 likes

Welke?

1 like

Snelle rakkerā€¦ ik was nog bezigšŸ˜…

Ik heb vanmiddag de HFLE emg aangeschaft, ben er zeer blij mee, maar was wel nog net in 2017 natuurlijk :innocent:

1 like

Moet nog binnenkomen maar wel vorig jaar betaald dus zeg het maar :sunglasses:

33 likes

Kon het vanmiddag niet latenā€¦ de code ā€œchristmasā€ werkte nog bij creationwatchesā€¦

:joy::joy:

Nu hopen dat invoer meevaltā€¦

2 likes

Perfecte aankoop, geniet ervan!

2 likes

Ah, jij was die razend snelle beslisser. Mooie aanwinst!

2 likes

Een mooie koop! Genieten hoor!

2 likes

Deze, in 2017 gekocht maar nog onderweg:

18 likes

Gereserveerd, moet nog binnen komen, maar we zijn er mee bezigā€¦

Het lijkt in deze thread net alsof Zenith de El Primero weer aan het introduceren is, zeg. :slight_smile:

Looks likeā€¦:

14 likes

Handig als mā€™n ouwe pa af en toe eens een handje helptā€¦ :relaxed: Een wat serieuzere kwartstester; ook voor aflezen van de spoelweerstand, consumptie, en maandelijkse afwijking.

Net even het midden tussen het testertje van 5 tientjes (zonder afleesscherm) dat ik nu heb, en een nog veel serieuzere Witschi. :+1:

6 likes

Een week of 2 geleden gekocht en betaald maar komt pas half februari binnen :wink:

Wat? Zien jullie dan wel :grin:

Hallo. Niet de eerste van 2018, maar ik denk wel een van de laatste van 2017. Gistermiddag, oudejaarsdag en ook nog op een zondag, opgehaald bij svmnb1. Ik ben er blij mee. Geproduceerd in de geboortmaand van mijn oudste zoon. Juli 1972
Groet. Richard

11 likes

Mocht je interesse hebben, ik heb nog een complete Elma Quartzmeter, geschikt voor Quartz, Electroquartz, LED en stemvork. Helemaal compleet met handleiding.

1 like

Zie pb

Wellicht ben ik dan de 1ste?
Zojuist deze besteld http://www.gnomonwatches.com/ocean-vintage-military-39-gnomon-exclusive