Wie heeft de grootste?

Tóch knap hoe ze een band aan die wandklok hebben weten te maken… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Deze TW Steel is met 48 mm de grootste uit mijn collectie. Te groot. Ik heb hem nauwelijks gedragen en nu staat hij te koop.

Dit zijn de twee grote jongens in de collectie, 47 en 48mm volgens de ene, 47 en 46 volgens de andere, ach het steekt niet op een millimeter meer of minder, belangrijk is dat ze verrassend draagbaar zijn op mijn smalle pols…
Groter dan dit zie ik mezelf niet gaan…of het zou voor een auto tuna zijn die er nog enkele mm’s aan toevoegt…

1 like

Man man, ik vond mijn Nixon Chronicle SS al bizar groot met z’n 48mm maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen aan formaten!

Met zijn 39 mm was deze extreem groot in de jaren '40, tegenwoordig een bescheiden maatje. Er is nog een 20mm NATO onderweg uit het verre oosten, nu even genoodzaakt hem op een 18mm te fotograferen.

2 likes

Krijg je er goudvissen bij?

1 like

Dit is de grootste die ik heb, 52mm. Vergeleken bij sommige hier valt het nog best mee :blush:

met de kroon erbij is hij 12CM :sunglasses:

3 likes

51 mm, de grootste in de collectie :slight_smile:

Omg, die secondewijzer…

Net n volgepompte bodybuilder met n hele kleine… Ach laat maar :stuck_out_tongue:

Ik had em met n handopwinder. Wat n stoeptegel om de pols was dat zeg…

Met 47,5 en 15,5 is dit ook een aardige verschijning om de pols :blush:

5 likes

Haha, leuk, toch een soort Grand Seiko, maar dan anders.

Hahaha inderdaad @EricA … dit is de real deal. Bij Seiko slaat Grand op het uurwerk. Vrees dat ze het daar niet helemaal snappen hahaha

1 like

Mijn grootste everrrrr denk ik … 52,5mm en een hoogte van 18,4mm #Ecozilla2014

Effe onder een pak voor de lol

4 likes

52 mm, 53 mm, tot … Maar deze heeft 5 poten!? We wisten het al langer toch: " Een olifant heeft toch de grootste! " :pensive: Excuus HF maar deze moest nog ff ingekopt worden…

2 likes

Foto van n niet zo populair merk denk op dit forum (ik heb hem gekregen en dan doe je het toch niet weg…)

53 mm om mn smalle polsjes

1 like

Absoluut. Verkocht aan een bonk van een kerel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

49mm

en ik draag hem eigenlijk nooit !

2 likes

Terecht.

2 likes