Wie heeft de langste?

We hadden het over kleine en wie de grootste heeft. In de loop der tijd zal er vast wel weer wat veranderd zijn en ik vraag me af wie nu de langste heeft. Gangreserve van een mechanisch horloge wel te verstaan. (Casio heeft 10 jaar batterijtjes, Seiko heeft auto relay, en er zullen wel meer digitale merken een sleep mode in hun horloges hebben, maar die laten we even buiten beschouwing).

Ik kwam namelijk de T-1000 tegen (nee, niet een Terminator) die maar liefst… 3x raden… 1000 uur gangreserve heeft. Iemand die meer biedt?

Een beetje het gras voor m’n voeten wegmaaien hè?

Gezien mijn voorliefde voor vintage horloges kan ik niet echt iets spectaculairs inbrengen. Ik ben blij als ze de 40 uur halen.

Deze man legde de lat iedere keer 1 cm hoger, om zo het prijzengeld te incasseren.
Jij legt de lat wel gelijk erg hoog. :smile:

Mika

2 likes

Uhm… Sorry ja. Heb je n goed punt. Kan de post niet meer veranderen, maar andere horloges met n “lange adem” zijn natuurlijk ook welkom.

Denk dat je met dit horloge ook wel gelijk het record in handen hebt (nml. 42.7 dagen)

Maar ik vind de Lange 31 days er wel een stukje aantrekkelijker uit zien:

Te groot met z’n 45mm, maar duidelijk meer m’n smaak.

Tegen over dit geweld vind ik dat een Swatch 51 met 90 uur een prima figuur slaat :smile:

1 like

Done.

:blush:

Elf.

Haha, ik bedoelde niet de titel, maar de inhoud v m’n post. Titel lukt me ook zelf.

Bubka! Mijn idool destijds…
Heb ooit zelfs één van mijn katten naar hem genoemd!

Whahaha, SORRY :sweat_smile:

Elf.

Hublot MP-05 LaFerrari, een gangreserve van 50 dagen!

http://ablogtowatch.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/04/Hublot-La-Ferrari-2.jpg

Cool. Wel es gezien, maar kon me niet herinneren dat ie zo n lange heeft.