Wie heeft er allemaal een seiko?

hey,
Wie heeft er allemaal eens seiko? wat heeft deze gekost? en natuurlijk het belangrijkste welke is? mischien wat fotos?:stuck_out_tongue: Ik heb zelf een seiko monster

Seiko SKX007 (modificatie door robie409)

Kosten: zie www.monsterwatches.nl

Zucht… :frowning:
Vind je 't goed als ik je vele vragen niet beantwoord? Mooi.

De antwoorden op veel van je vragen vind je trouwens vanzelf als je de moeite neemt hier een weekje - of twee - rond te kijken en mee te praten in de diverse topics.

Ik HAD een Seiko.
Jaren geleden gekocht in de Kalverstraat in een winkel naast het toen nèt afgebrande Hotel Polen.
Een stalen horloge met een stalen band en een blauwige wijzerplaat. Automaat en chronograaf, zat ook een tachymeterschaal op.
Jaren plezier van gehad tot 'ie helaas op een of andere manier is verdwenen.
En het was een goede koop toen: vanwege de brand van de buren had deze winkel uitverkoop van … horloges met…“rookschade”.
Nou: je zag en rook niks en mijn toen krappe studentenbeurs was er reuze blij mee.

Trouwens: Kamerlid worden, Tjabo: kan je vragen stellen dat het een lieve lust is

hey,

Beste Tjabo, ben je toevallig niet van een of andere marktonderzoeksbureau ;)?

Groet,
Alex

Wie heeft er geen Seiko? :smiley:

Marconi-A Schreef:

hey,

Beste Tjabo, ben je toevallig niet van een of
andere marktonderzoeksbureau ;)?

Groet,
Alex

Als ik de posting zie, sinds de inschrijving, dan denk ik dat ook Alex.
Of is Tjabo moet een afstudeerprojekt bezig?
Enniewee, met een beetje zoeken vind je op dit forum praktisch alle antwoorden op je vragen.

Gr. JanJ.

Maak gewoon een enquete formulier aan of een vragenlijstje op Hyves of CU2 Tjabo. Elke vraag een nieuw topic is een beetje heel erg irritant.

Als ik deze vraag goed beantwoord, mag ik dan door naar de volgende ronde? :smiley:

Of zou ie van de belastingdienst zijn? :wink:

Dit gaat inderdaad helemaal nergens meer over…

Als ik je vraag letterlijk beantwoord,… Ik heb wel eens Seiko. Een zeker aantal maakt zelfs deel uit van mijn basiscollectie. Wat die gekost hebben? De meeste nog guldens maar een aantal toch ook al euro’s. Op de belangrijkste vraag; welke is? Ze zijn in een zekere zin allemaal!
Ben jij misschien student aan de Pabo?

Tjabo,ik zet de joker in.

Stairman.