Wie heeft er een huis in Duitsland?

Ik wil een horloge kopen via ebay, maar de verkoper bied alleen verzending in Duitsland aan. Wie wil mij helpen? Graag laten weten via PB.

Groet,

Kenzo

Stuur de verkoper een bericht dat je zeer veel interesse hebt en of hij eventueel ook naar Nederland wil verzenden. Normaal gesproken is dit dan geen probleem.

Yup… Dat zou ik ook denken, maar hij wil 't niet doen, jammer!

Ik heb geen huis in Duitsland, wel al veel gekocht daar, maar als ik zo’n reactie krijg dan kan die verkoper voor mijn part “de pot op”… hoe mooi het horloge ook moge zijn… :-1:

Mfg,

Morse.

http://www.addressgermany.com/

Geen ervaring mee overigens, wel weer een extra tussenliggende risicofactor…

www.huifkar.de

Wordt veel gebruikt! Ook voor verzekerde pakketjes

[quote=“j_metselaars, post:6, topic:51690, full:true”]
www.huifkar.de

Wordt veel gebruikt! Ook voor verzekerde pakketjes
[/quote]Die wilde ik eerst geven als voorbeeld, maar die site is uit de lucht…

Dat is wel heel recent dan. Gisteren werkte hij nog. Wordt veel gecheckt laatste dagen ivm Iphone 6S bestellingen vanuit Duitsland.

[quote=“j_metselaars, post:8, topic:51690, full:true”]
Dat is wel heel recent dan. Gisteren werkte hij nog. Wordt veel gecheckt laatste dagen ivm Iphone 6S bestellingen vanuit Duitsland.
[/quote]Heb je er zelf ervaring mee? Heb er zelf wel naar gekeken, maar nooit “durven” gebruiken. Heb een item bij Amazon.de gezien die ik graag wil hebben, maar die ze niet naar NL sturen (Amazon Fire TV)

mailboxde.com? Zelf geen ervaring mee, maar op andere fora wel eens langs zien komen.

Huifkar inmiddels wel een keer geprobeerd. Werkt ok. Maar alles is zo lastig te tracen. Je weet niks van wat er gebeurd.

Heb inmiddels een adres in duitsland, dus wellicht is dat een oplossing.

PB’tje?