Wie heeft er een mkII van Bill Yao?

Gewoon, om eens koppen te tellen. Wie van ons heeft er een (of meer) horloge(s) van Bill Yao of heeft er eentje in bestelling?

Menno

Nog niet.
Ik heb, gezien de conversatie op watchuseek, het vermoeden dat je sinds kort bezitter bent van één van de weinige TR-1000’s.
(ik zeg met opzet niet “Tornek-Rayville”, dan wil iedereen er eentje)
Mocht hier ooit weer een serie van gemaakt worden, dan ben ik zeker van de partij.

gehad

Ik zit op deze te wachten:

http://www.pmwf.com/Phorum/list.php?34

Begrijp ik het nou goed dat die limited op pmwf al is uitverkocht, zonder dat er een prijs of enige details van het horloge bekend zijn gemaakt? Alleen op een gegeven moment een plaatje van de achterdeksel en een heel erg detail opname van de wijzers?

Ja, dat klopt :slight_smile:

Bill’s werk is fantastisch, en ik heb gelukkig niet maanden hoeven wachten op mijn MKII. Net voor kerst een Sea Fighter plongeur ontvangen die ik een weekje ervoor had besteld. Het was de preview offer met stalen band, Nato en rubber strap. Tegenwoordig draag ik 'm op rubber want die gepolijste band is wel erg bling.

Ik zit er ook aan te denken om een LRRP Milsub (non-GMT versie) te gaan bestellen zodra ze weer beschikbaar zijn.

Stelletje idioten zijn we toch :slight_smile:

Maar dikke kans inderdaad dat het een mooie klok gaat worden.

Ik vind de Kingston zo mooi…Ik heb geen MKII maar het zijn wel gave horloges.

dreski Schreef:

Ik vind de Kingston zo mooi…Ik heb geen MKII
maar het zijn wel gave horloges.

Precies, nog maar een stuk of 50 anderen gaan mij voor en dan…

Menno