Ik heb een soortgelijke winder gehad voor 12 automaten.
Kwaliteit is niet veel soeps.Lawaaiig en levensduur is zeer beperkt door brakke underpowered motortjes. Voor zware automaten totaal ongeschikt.
Bedankt voor de reactie. Ik lees meer van dit soort verhalen, niet alleen over de Gisoni van Kish maar ook over bijv. de Ferocase winders.
Algemeen: ik zie door de bomen het bos niet meer op internet qua winders en vraag me af welke hebben wel een goede prijs/kwaliteit verhouding? Het gaat me dus niet om de goedkoopste oplossing.
Ik heb overigens nu een Walwood winder voor 2 stuks dus misschien moet ik er maar gewoon nog zo’n bijkopen. Echter, ik zie nergens meer een verkooppunt hiervan in Gelderland op hun website.
Kun je dat niet hier doen? Ik lees ook belangstellend mee. Ik ben op zoek naar een 4 of 6 winder “value for money”. Ik heb geen belangstelling voor dure kitsch, wel voor winders die je per winder in kunt stellen.
Natuurlijk zou ik dat willen doen, maar ik wil niet overkomen dat we alleen voor eigen parochie preken.
Iedere consument en horloge heeft zo zijn eigen eigenschappen waar je naar zou moeten kijken. Het een is niet goed of fout.