Wie heeft ervaring met E. Gerrits

Hallo leden

Hebben jullie ervaringen over deze persoon die vaak uurwerken te koop zet op marktplaats en eigen zaak heeft .
Ik heb een uurwerk gezien waar hij ze te koop aanbied waar wel geen certificaat erbij is ,maar vertelt dat ze van hun eigen zaak op echtheid een papier kon geven
Ik heb niks tegen deze persoon misschien dat ze hier op forum ook lid is ,dus dat weet ik niet
Misschien zijn er hier en daar leden die bij hem nog is uurwerken aangeschaft heeft en betrouwbaar is
Graag even informatie van jullie

Dank u

Dev

1 like

Verkeerd in nieuwstaat… Afgezien van die dikke kras op de bezel bedoelt hij zeker? (Gaat om de seamaster he?)

Ja dat klopt
Nu weet ik niet of deze omega de batterij goed is en waterdichtheid oke is .
Ook heb ik twijfels van de dichtingen en pakkingen of die reeds gedaan werd

te snel…

Hoe bedoel je snel :baby:

Ik had reactie gegeven in het vekeerde topic, vandaar dat ik mn reactie vervangen heb met ‘te snel’…

Ja klopt heb ze ook pas gezien normaal had ik ze op horlogepraat moeten zetten
al een bericht aan de moderators melding gedaan

Heb er al eens eerder gekocht en goede ervaring mee…

Heeft deze eigen uurwerk zaak ofzo enige idee want zei nog tegen me ik maak een papier van echtheid op papier
Het gaat hier namelijk over een omega seamaster quartz

Maar wat heb je dan aan een zelfgemaakt echtheidscertificaat? Ik kan je ook wel een certificaat maken, maar dat betekent nog niet dat het horloge ook een originele Omega is. Ik zou alleen een certificaat accepteren van, of een officieel omega verkoop/service punt, of een horlogemaker met verstand van zaken.

Daarom was mij vraag ook over dit wat ik juist niet snapte ,juist ook gezien dat er op de bezel een dikke kras is ,ik denk ook niet dat die eruit kan gepolierd worden vrees ik ,dat had ik ook niet eerder opgemerkt
deze persoon wil er €1150 ervoor hmm … twijfels er ook geen certficaat erbij

Niet aan beginnen Devrim, veel te linke soep als je het mij vraagt…

Ga het ook niet doen denk dat ik voor een bell ross 123 vintage ga kijken

Liefde maakt blind zeggen ze, maar ik zou nog even verder zoeken. Het perfecte horloge dient zich vanzelf aan :slight_smile:

1 like

De betreffende persoon runt een pandjeshuis. ik heb er onlangs zonder problemen een longines gekocht. Ben er wel voor naar sittard gereden maar heb dit gecombineerd met een bezoekje aan Tag Heuer in Roermond :smile:

Op 2 oktober 2016 een horloge gekocht bij Ed. Ed is een eigenaar van een telefoonwinkel wie al 15 jaar de in- en verkoop van horloges ernaast doet. Ed had een Breitling te koop aangeboden op marktplaats, welke in zeer goede staat zou zijn, uit februari zou komen en als full set werd aangeboden.

Bij het kijken zag ik direct dat er geen woord was gelogen. Het horloge was als nieuw en de set was netjes compleet. Ik ben overgegaan tot koop. Ed doet dit uit naam van zijn bedrijf, waardoor je gewoon een factuur krijgt. Dit geeft uiteraard een aantal voordelen voor de koper, daar je dan als consument wordt beschermd.

Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij en de officiele bon is onderweg. Ik had met Ed in een van der Valk hotel afgesproken daar zijn zaak erg ver rijden was voor mij.

Voor mij een topaankoop!

1 like