Per vandaag tweede set met wat meer variatie in de wijzerplaat door het open hart van de blauwe EP zinder datum en de Classic Cars met darum
Zekers!!!
ahhh hetzelfde model
Sorry alleen merk inderdaad.
2 maal dezelfde is voor mij heel lang uit de boze geweest. Het zorgt voor de nodige kopzorgen bij het uitzoeken van een model uit een reeks. Dit zal waarschijnlijk ook zo blijven. Echter is de “land tortoise” serie 1 waarvan ik het liefst alle modellen zou willen hebben. Het is me dan ook niet gelukt om niet een 2e aan te schaffen. Dat de 2 1 en hetzelfde model zijn maar een compleet ander uiterlijk hebben heeft mij over de streep getrokken.
Dit dan ook de enige “set” die ik heb.
Twee Square 1545
Twee Citizen TSUYOSA Citizens
Drie Samurais:
Twee Turtles:
Drie Casio Royales:
Twee klassieke DW5600 Gshocks:
Twee Casio OAKS:
Alle uitvoeringen van de Casio Duros:
Waar is je zilveren Duro Tony ?
Welterusten iedereen.
Stoere wijzers
Ah, dit komt goed uit: ik heb hier 4x Seiko 6m26-8050 “Dancing hands”. Net gisteren de witte binnengekregen, de enige die geleverd werd met leren bandje ipv staal, schijnt.
In mijn ervaring gebeuren dit soort dingen als je je zoekopdrachten op de verschillende marktplaatsen niet op tijd uitzet.
Een video zou ook wel leuk zijn maar ik zie even niet hoe dat moet, ik post eigenlijk nooit wat.
Vind ik wel .
Die zijn Echt leuk kan me goed voorstellen dat je daar een collectie van aanlegt