Tof bandje (rechts)!
Wat een verenpak!
Dat koppel heb ik ook gehad. Heb jij ze nog steeds? Ik vind het fantastische horloges die een zeer grote invloed hebben gehad op de verdere ontwikkeling van mijn smaak en stijl op dit gebied.
Sinds ik de reversed panda heb gezien vind ik iedere gewone Speedmaster lelijk omdat die reversed panda pijnlijk duidelijk maakt hoe achterlijk dicht de subdials op elkaar staan. Ze zijn scheel. Dat doet me nu dus altijd aan die Citizen Promaster chronografen denken die ik ooit had maar nooit weer zou kopen.
Nu ik jou Reduced zie… Het is gewoon een toffer ontwerp. Cool. Mooie keuze.
Kijk dan! Serieus, dit zijn geweldige horloges. En nummer drie, de SBGX355 Snowflake is ook nog onderweg.
Deze twee ook. Mijn vrouw en ik hebben een beetje half ruzie, zo gekscherend, over welke nou van wie is en waar ze in de verzameling zitten. Ook hier heb ik de neiging om een derde op te snorren. ![]()
Ik heb ooit alle Seiko Perpetual SBQL modellen in bezit gehad, maar de zilveren dial (SBQL001) en de blauwe dial (SBQL005) heb ik inmiddels verkocht.
Alleen de crème witte SBQL003 heb ik nog in mijn bezit. Die zal ik ook nooit verkopen, want mijn vader heeft dezelfde.
kan het niet laten het te vernoemen,
ik weet dat credor tot de groep van seiko hoort en dat ze in het begin alle twee de naam vermelden op de dail,
maar sinds een tijd nu enkel credor alleen vermelden
![]()
seiko wordt nu nog enkel op de achter zijde vermeld (geen erg)
maar credor is nu toch wel een hoogwaardig merk op zich dat verdiend om los te staan van enige vermelding van…
daarom zoek ik steeds ook naar horloges met enkel de vermelding van CREDOR (als ik ook al zoek
)