Prachtige serie
Geweldige horloges allemaal
Dubbel/zelfde model maar het andere kleuren, Sea-gull 1963, Red Star tongji, Red Star bullhead, Seiko srpk en Seiko Jumbo
Nee, enkel goedkope horloges. Inmiddels zijn de Steinharts vertrokken maar heb ik nog twee Citizens erbij
Die watch holders zien er prima uit. Waar heb je die gekocht?
Heb je die allemaal zelf? zijn er wel heel veel!
. Wel allemaal erg mooie trouwens
Ze worden al jaren niet meer gemaakt, dit alternatief is nog wel te krijgen zo te zien
Ja, m’n Fortis Official Cosmonauts en later deze two-tone nr. 4/100 erbij gekocht. Een upgrade van toolwatch naar dress/goud😎
Dit wil ik niet per sé nog een keer in mn collectie, twee gelijken, maar deze twee kan ik niet meer laten gaan.
Hebzucht en niet willen/kunnen kiezen. Dat zijn de voornaamste redenen. Komt ook voor bij andere artikelen. Je ziet twee of meer mooie kleuren en je wilt ze allemaal. Ik kan hier m’n grote vloot Vostoks laten zien (enorme wijzerplaatkeuze), maar momenteel loopt hier de afspraak dat ik op elke “Vostok vrijdag” een andere laat zien, en dan zou ik in één keer de verrassing voor alle komende weken verknallen.
Ten eerste: Wat noem je duurder?
Ten tweede: Waarom zo’n nare scheidslijn aanbrengen? Het interesseert mij niet of iemand twee F91W horloges in verschillende kleuren kocht of twee Calatrava’s, in beide gevallen interessant om te horen.
Toch nog een leuk topic geworden, men negeerde de prijsindicatie.
Dank je!
Dat alternatief wordt dus wel vanuit Amerika verzonden…
Als ik me niet vergis kwamen de CP watch holders destijds ook van ver met bijbehorende importkosten.