Wie heeft inspiratie voor een ultieme dresswatch?

Valt perfect op je pols. Prachtige classic :ok_hand:

1 like

Zo dan, ik had toch een wat ander beeld van deze Cartier. Maar potdekke wat is deze mooi, zo op de pols. :ok_hand:

1 like

Mooie klok! Alleen wel jammer van de krassen die nu al op de bezel zitten :disappointed_relieved:, maar ja dat heb je nou eenmaal met goud. Kan ook een goede reden zijn om er een paar procenten af te lullen.

1 like

Ik heb daar maar één klok gezien en dat was een JLC Atmos. :smirk:

Maar eens, de zijkant was ook al beschadigd, alleen van het passen door klanten. Zonde.

1 like

Heel fraai :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Rolex Cellini, veel types te kiezen, goud, platina,
zoiets bv

2 likes

Waarom eigenlijk geen reverso?

Jaeger-LeCoultre Reverso Duoface
€8.933

2 likes

4 likes

Helemaal top, Han. Ik stem voor! :+1:

1 like

beetje een dames ding

1 like

Dat is geen reden om hem niet te kopen.

Geen sunburst.

1 like

Voor je vriendin…? :sunglasses:

Zou het meer omschrijven als unisex. Je moet hem wel kunnen rocken, maar dit verschilt per man en stijl.

1 like

Had je al bij Piaget gegluurd Han?

Op catawiki :slight_smile: wel een limited set en een prijs om van te duizelen denk ik :wink:

Patek Philippe - Golden Ellipse Platinum - Special Set 100 Pieces Made - 5738p - Unisex - 2000-2010

48
Kavel 38396069

Ik vind deze ook wel mooi bij jouw collectie passen.

http://www.thewatchcollectors.com/product/patek%20philippe/grande%20ellipse%20automatique%20or%20rose%20_ref./french/1186151519/1910/0/30/g0.html

1 like

De ultieme 3-hander wat mij betreft. Eentje vinden zal evenwel moeilijker zijn… (SBGW047)

2 likes

De serie Mad Men kan als inspiratie dienen als je aandacht hebt voor de horloge details

Het verbaast me dat de gouden horloges van @BH_ nog niet zijn benoemd of überhaupt weinig vintage horloges (behalve die connies). Niet allemaal even courant, kuch, maar zitten toch wel juweeltjes tussen. Hier een linkje naar een oude post van hem: Laat je gouden horloges zien!, maar je kunt ook even zijn profiel doorspitten.

1 like

9 likes