en IWC portofino? mijn broer heeft er eentje en die dresst super hoor.
iets meer in edelmetaal inderdaad. ahh wel, ik probeer ook maar te helpen
super ! ik vind elke dress tip een meedenker dus !
Wat een positieve instelling. Bah.
Nee, niks voor mij. Ik vind ze niet heel mooi, maar de manier hoe IWC met hun klanten omgaat is de grootste afknapper.
Een gouden IWC Portofino is inderdaad echt precies hetzelfde als een Citizen Ecodrive. Maar goed, ik zie dat je je keutels (waaronder dat de Citizen ook voor 10k je keuze zou zijn ) al hebt ingetrokken, dus je zal zelf ook wel beseffen dat een horloge van zo’n 100 euro suggereren als iemand zoekt naar een horloge rond de 10k nergens op slaat.
Sodeknetter, die is lelijk zeg.
Heel mooi !
Ik adviseer niet graag een horloge boven budget, maar met 12,5k vraagprijs denk ik dat deze 3738 toch wel de moeite is om te bekijken. @HanDavinci, had je deze al zien staan? https://bulangandsons.com/collections/watches/products/patek-philippe-ellipse-d-or-yellow-gold-ref-3738-w876
Ja. En die was ergens anders geen 12.500. Ze proberen hier een beste winst op te pakken, vandaar dat die er al 6 maanden ligt.
Lang verhaal kort; nee, dankjewel.
Lijkt wel van dat spul voor op de muur… spachtelputz?
Niet mijn ding in elk geval.
Meer hamerslag.
Ook een effect wat je kan bereiken door op aluminium eerst een traag-drogende lak op alkyd-basis aan te brengen, en voordat die droog is, er een laag acryl-lak overheen. Die trekt het samen in nagenoeg exact dat effect.
Wie weet, was het een ‘happy accident’ bij productie en vragen ze er nu een premium voor.
Nee dit is gewoon japands handwerk en vakmanschap. En de kast is ook van goud, niet van aluminium
Details, details, amice!
(denk er even zo’n schuddenbuikende volgevreten 19e eeuwse fossiele energie-kapitalist bij… of Ton Elias.)
Vanochtend even op en neer gekacheld naar Utrecht om de Santos Dumont te passen. Ik had een afspraak gemaakt en ik werd ontvangen door de store director, aardige man.
Heerlijk ding. Echt onwijs mooi. Ik kan qua polsmaat de XL ook goed hebben, maar qua stijltje niet. Ik kies deze (L).
Ik kan er nog even rustig over nadenken aangezien ik in de aankomende paar weken twee Day-Dates mag verwelkomen en ik geen NA’s wil overschaduwen.
Good things are coming, dat is zeker.
Die brush op de derde foto is erg mooi! Vooral op het goud zo. Ik vind het wat jammer van de kroon, maar voor de rest top. Mooie plaat ook!