Die vind ik wel heel mooi, maar dan ook heel mooi.
Dat is je beste idee tot nu toe. Twee voordelen: je hebt een 5196r en je bent van een DD af!
Ik vind dat geen leuke opmerking, Tom.
Ik bedoelde natuurlijk dat 1 wel genoeg isâŠ
Uhuh.
Wat ik wel jammer vind is dat de 5196 alleen op gesp zit.
Dit zou hem afmaken. (Plaatje van annual calendar).
Godsamme Han, een man naar mân hart. Dat is nou eens een prachtidee. Een van de mooiste horloges ooit gemaakt!
Mooi man, die heb ik er juist afgehaald en vervangen voor een gesp.
Maar goed dt smaken verschillen.
Ik heb in shinjuku Tokyo een Eichi I om de pols gehad. Op papier is ie al mooi maar zeker niet overweldigend maar in het echt is het zooooo waanzinnig mooi in elkaar gezet. Het schijnt dat zelfs Philippe Dufour zijn hoedje hiervoor afdoetâŠ
Begrijp me niet verkeerd, het uurwerk an sich is prachtig gedetailleerd, afgewerkt met finesse, noem maar op, maar de dial zelf⊠âlacklustreâ zouden de Engelsen zeggen. Op één of andere manier lijkt het blauw met dat witte porselein te vloeken. En tja, als je 50k uitgeeft aan een horloge, wil je toch niet dat ie er op enerlei wijze goedkoop uitziet?
Terwijl Credor naar mijn mening veel mooiere klokjes heeft dan die Eichi II.
Zoiets bijvoorbeeld; 1/15e van de Eichi prijs, en toch smoelt ie chiquer naar mijn mening:
Als er Kijkshop op had gestaan had ik het ook geloofd.
Wat is hier precies chique aan?
Ik ben geen fan van (Grand) Seiko, maar ik zou toch iedere dag een (Grand) Seiko verkiezen boven een Credor. Heel hoog Alibaba gehalte. Vreselijk lelijk logo ook, meine gute.
In vergelijking met een Eichi II hĂšâŠ
overigens, jouw Kijkshop feel is wat ik sowieso met veel Credorâs heb.
@Youri slaat de spijker op zân kop!
Ik bedoelde meer dat ik de Eichi II lelijk vind, maar mooier dan die blauwe die je post.
Wat een kut-deuntje heeft de wachtlijn van S&C zeg. Anyway, de olijke schipper aan de telefoon gaat zorgen dat er zaterdag een Santos Dumont L in het rose klaar ligt voor mij om te passen.
We mogen heel blij zijn dat smaken verschillenđ¶
Dit is de 31mm versie correct? Cartier heeft nu deZe namelijk in limited edition uitgebracht in Staal/Goud, goud en platinum. Je kan beter proberen er 1 te bemachtigen in plaats van een Quartz gouden te kopen. Niks mis mee met Quartz maar de meerprijs van handopwind is te overbruggen vind ik.
Ik zou trouwens eerder voor een vintage 15751 of 1575 gaan. Zijn wel kleiner met 27mm diameter.
Gefeliciteerd met je aankoop, maar wat doet dit er toe in dit topic?
Ik wil geen limited edition en dit is de WGSA0021.
Dit klinkt belerend en dat ga ik lekker niet doen.
Pardon, was zeker niet zo bedoeld.
Han heeft een budget van âŹ10k voor een dresswatch klaar staan. Hoe passend vind je je advies?