Wellicht is dit wat? Past net in het budget, wel 1mm te groot meen ik…
Jij wilde een frikandel
Ja prachtig! Maar goudkleurig is nog niet voor mij.
Is verkocht aan @mantaray
@HanDavinci, LUC Chopard?
Prachtige Microrotor en voldoet aan alle eisen (uiteraard )
https://www.chrono24.nl/chopard/luc-xps-18k-rosegold-automatik-herrenuhr-ref-121968-5001--id14886404.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Deze is ook erg mooi en vinkt redelijk wat boxjes af.
Of deze Calatrava binnen budget;
AP-tje misschien?
ultieme schoonheid, ultieme dress watch, dit stijgt ver boven de vormgeving van de voorgestelde PP uit heel mooi.
Haha, omdat ik toch even niets te doen had, ging ik ook op zoek voor jou, maar toen kwam ik iets tegen wat ik voor mezelf wel aardig vind (gewoon staal hoor). Voor jou heb ik helaas niets gevonden Han.
Nou dank voor het delen dan!
Han, koop die gene in je beginpost, geef 'm aan je vriendin en vraag of je er af en toe even naar mag kijken. Dan is die 32mm ook niet erg
De Omega Seamaster 1948? Hij voldoet weliswaar niet aan alles, maar is in mijn optiek een prachtig ding! Ze zijn jong gebruikt voor minder dan retail verkrijgbaar dus het past zeker in het budget. Daarnaast heeft het een small seconds complicatie en is 38mm, de Omega is echter wel van staal, die van platinum zijn eerder rond de 40k😅
Als je om 6k moeilijk doet hoor je zelf ook bij het gepeupel
Mwah, ik kan me voorstellen dat dit iets anders voelt als €160 ipv €100.
Zei de man die blijft wachten tot de Rolex markt 'instort".
En inderdaad. Ik vind 6000 euro wel een flink bedrag.
@Selie heeft in dit topic voor mij het beste horloge gepost. Tikt alle vakjes aan, lange geschiedenis en ik heb gevoel bij Cartier.
Lelijk hemd, prachtig horloge:
Ik krijg het idee dat iemand hier geen vermogensbelasting wil betalen.
Ga even ergens anders die onzin spuien. We hebben het hier over horloges. Bvd.