Wie heeft inspiratie voor een ultieme dresswatch?

Ultieme eyecatcher :wink:
AC

6 likes

Guilloche telt niet als sunburst :smile:
Wel mooi.

Okee, daar heb je gelijk.

Op een na alles van het lijstje dan :slight_smile:

1 like

Zijn genoeg al genoeg mooie horloges langs gekomen. Moet zeggen dat ik de Ellipse een paar keer om heb gehad en is een echte klassieker. Past goed bij mannen op leeftijd, maar weet niet of je daar al onder valt.

Zou dan gaan kijken bij Jaeger en Moser.

Anders een vintage Patek 2458 of beter nog een 2554, zoals onderstaande op chrono:

1 like

Ik blijf het zeggen…
Dan maar staal.
Goud en high end is niet te doen voor 10K, tenzij bijzonder vintage…

9 likes

Idd een hele mooie keuze! Net zoals de tribute 1931. :+1:

3 likes

Zekers. Ik zag rechts onderin de baard al een paar witte haren en in september ben ik al 32 jaar in dit leven.

Ik zag net een mooie met een blauwe wijzerplaat!

Nog niet eerder in verdiept.

Denk ik ook niet, maar zoals gezegd zijn het hersenspinsels.

Het houdt mij lekker bezig.:joy:

2 likes

Een dresser van een gerespecteerd merk. Goud en maar 1500 euro.

2 likes

Godsklere wat een lillik ding

6 likes

Zitten hele mooie modellen tussen en je hoeft ook niet op leeftijd te zijn voor dergelijke modellen. Sluit niet uit dat er een keer eentje komt, maar wellicht ben ik al te oud.
Enfin, de moeite waard om je een keer in te verdiepen, alleen de naam al.

3 likes

Ook dat deed Cartier (veel) beter, zo’n 100 jaar geleden:

11 likes

Ik ga even citroenen uitpersen met mijn oogkas.
Dit brand op het netvlies.

Patek Gondolo… heel geinig.
Even googlen maar weer :slightly_smiling_face:

2 likes

Pwoah, gaaf man.

1 like

On topic: Walter is right.

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/b/8/5/b85283d23e50d410679b57ab5b63e039d18632bf.jpeg

6 likes

Lijkt gvd wel of ik zelf naar een ander horloge op zoek ben, ik zit te likkebaarden bij gouden en two tone modellen… moet niet gekker worden

2 likes

Dat is nu eenmaal de inspirerende role model X-factor van de Twentsche Trailer Prinses. Het is niet anders. :sunglasses:

2 likes

Poe die is gaaf zeg, hiervoor is goud laten varen absoluut een reële optie in mijn ogen.
Deze heeft gewoonweg geen goud nodig, wat een schoonheid.
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/d/b/edbeadb80d99649fda67ae5804540c142d709111.jpg

Probleem bij modern Cartier is dat ze vaak te groot zijn. Dit type horloge moet eigenlijk ongeveer 35 op 28 zijn. De Cartier Tank solo large meet 34,8 op 27,4.

Die moderne Tukker is ook te groot. Dat komt wel goed. Zeker met die tiende millimeters :joy:

1 like

Dat hele horloge is van goud. :upside_down_face:

3 likes