Da bedoel ik
@veblen is aan het typen. Hij is de dresswatch man van HF.
I expect great things.
Edit: opzouten uit mijn topic met die rare fume/smoky Mosers. Je bent gewaarschuwd.
Ik blijf zelf hier naar kijken, zelfs die leegte onderaan de dial stoort me niet.
Alleszins, koop die Patek. Je wilt 'em.
*cartier
Weet je wat ik hier zo mooi aan vind?
He-le-maal niks. En die kast is minstens vijftien kilometer hoog.
Oeh, leuk idee!
Vanmiddag over nagedacht, maar not even close…qua budget. Hij komt niet uit voor 10. Zelf er eentje samen ontwerpen is wel een gaaf idee, maar alsnog zal ik toch eerder voor een Patek kiezen gok ik.
Die ‘crash’ is schitterend. Kunst voor aan de pols. Helaas ga je die niet vinden binnen je budget vrees ik…
Ik wist de prijs niet meer, maar kan het me ook wel voorstellen. Zou wel een knaller van jewelste zijn.
Ja deze blijft super cool!
Weet jij nog meer horloges met de Genfer Siegel rond de 10?
Mooi! Leuk ook dat je dan echt iets unieks hebt. Maar komt denk ik ook niet echt in de buurt van 10k.
Bang for buck !
totaal niet in jouw range, maar wel geïnspireerd hierdoor. Deze ultra platte dresser besteld …zojuist ook gewoon
I approve. Gouden Patek is nie voor paupers. Ik zou het dragen, Henk, da wittegij ook.
Maarreh, had iemand Moser en een strak gouden ouderwetse Reverso al genoemd? Als opties? Waarbij, de Patek met ks is retegeil. En 32mm rechthoekig is misschien groter dan je denkt.
Enige die ik kan bedenken die ik ook daadwerkelijk kan waarderen is de Roger Dubuis Hommage. Mooi ding en met de Siegel die je zoekt Komen niet heel vaak langs, maar ik weet dat ze lange tijd ruim onder de 10k van eigenaar wisselden.
Of een Sympathie voor meer out-of-the-box.
Ook zou ik Chopard echt nog een kans geven (als je je zegel los kan laten ). De Fairmined XPS is super en is in het afgelopen jaar al twee keer voor iets van 8k te koop geweest op Chrono en Uhrforum.
Sexy, sexy, sexy!