Dankbaarheid en bescheidenheid, daar weleens van gehoord?
Volgens mij hier al paar keer genoemd: Moser maakt prachtige dressers met sunburst wijzerplaat.
Dankbaarheid en bescheidenheid, daar weleens van gehoord?
Volgens mij hier al paar keer genoemd: Moser maakt prachtige dressers met sunburst wijzerplaat.
Oe die showpaard
https://classicwatchny.com/watch-collection-2/
binnen budget, buiten budget, rond, vierkant, vintage, nieuw. inspiratie zou ik zeggen
Sait Cinar, van altijdgeslaagd.nl
Nu even serieus, ticks all the boxes: under the radar, roman numerals, goud, dressy, haute horlogerie, qua vorm net wat je zoekt als afwisseling van wat je hebt al:
Nee, maar ik lees dit nu wel in een hoog piepstemmetje. Dank hiervoor.
27x32 is te klein. Helaas, want anders zou ik de witgouden uit de openingspost willen. De gouden JLC en Parmigiani zijn ook erg chique zeg!
Jawel, maar ik vind de wijzerplaten van die ouwe Reverso’s zo ontzettend saai. Waar ik een Ellipse en Tank voor alle leeftijden vind bestempel ik zo’n vintage Reverso wel echt als ouwelullen-ding.
Centrale seconde en datumaanduiding Ik weet het maar deze is zo lekker dat je er toch maar effe naar moet kijken. Klein beetje afdingen, dat wel.
Je moet ze eens gaan passen. De tank is echt lelijk in het echie. Die vormen komen op mij direct als broddelwerk over wanneer ik ze om de pols heb. En éénmaal gezien kun je het niet meer vergeten, dus iedere keer als ik nu een foto van een Tank, Tank Americaine of Tank Francaise zie moet ik een beetje overgeven. In de mond, dat wel, maar toch met kleine krokantjes.
Cartier blinkt uit in een vormtaal die van een afstandje eerst elegant lijkt, maar die van dichtbij in luttele seconden als “on the nose”, lomp en wat te in het oog lopend wordt.
De Reverso daarentegen is één en al ingetogen elegantie. De Reverso is zoals het heurt. De ruimte op de dial geeft rust. De schone vormen die bovenal rank blijven, het mechanisme waarme je 'm flipt, alles is gewoon goed aan de Reverso. En uiteraard het voor polo ontworpen stalen achterdeksel. Voor de man met geld, die een man van actie is gebleven.
Je hebt dat fout. De facto.
Ah, ik dacht dat je met 32 de breedtemaat bedoelde, niet de lengtemaat. Ja, da’s te klein.
Ik zeg het je. JLC reverso in goud gaan passen, medium.
24mm bij 40mm. Voor mijn pols prachtig. Helaas hebben ze van de large alleen de duoface in goud:
Hopla.
Bedankt voor het bijstellen van mijn mening, nu weet ik wat ik altijd bij anderen doe.
Dit is dus precies dat pensionado-ding die ik niet om ga slaan.
De Duoface in het goud vind ik gaaf, maar de cijfers op de plaat niet. Dat maakt hem oubollig. Deze valt buiten budget, maar van zoiets word ik wel warm:
Geen dank, dat doe ik, baruch ha’shem, voor je eigen bestwil.
Ik was nog wat vergeten in m’n vorige post:
Die laatste in platina, uiteraard.
Gezondheid.
Ik vind die groene GS wel gaaf.
Blijf het ook boeiend vinden waarom platina horloges veel duurder zijn dan gouden. De goudkoers is namelijk al jaren hoger dan die van platina. Op dit moment is goud zelfs dubbel zo duur als platina.
Marketing-BS dus…
Leuk zeg die Apple Watch van Moser.
Ik kreeg van Jur nog een reprimande toen ik dit ergens zei. Maar van jou kan hij het vast hebben!
https://www.cosimo-watches.com/for-sale/pink-gold-vacheron-constantin-calatrava-retailed-by-turler
Scheelt een millimeter en patina in plaats van sunburst.