Wie heeft ook deze 'tik'? Niet het dertien in een dozijn horloge fetish

Voor dit soort draadjes ben ik hier. Keep 'm coming.

Ik zie vooral leuke, nieuwe en interessante vormgeving, merken en details, waar we met z’n allen van mogen meegenieten.

Ook ietsje minder traditioneel deze - en toch uit een periode dat de meeste horloges toch voornamelijk trends volgden :sunglasses:

9 likes

Bedoel je daar de wijzerplaat mee? Zond dat ie kapot is, want het is wel een tof horloge

:grin:

6 likes

En zo kom je nog eens wat tegen, lekkere vibes en opgelegde letters :slight_smile:

4 likes

IMG_9003
IMG_8999

8 likes

Wat hier blijft zijn meestal klassieke vormen en kleuren. Vroeger dacht ik dat ik veel verschillende kleuren “moest” hebben. Dat bleek een misvatting.
Bij studio Underdog of Mr. Jones bijvoorbeeld denk ik altijd leuk voor een ander. Niet voor mij.

1 like

Deze blijft Uber cool Arjen

:star_struck:

4 likes

Mijn fijn horloge, met speciale looks!

3 likes

Wie zich laat leiden door wat een ander eventueel aan de pols heeft is wat mij betreft onzeker van zichzelf.

Tja. Geheel toevallig heb ik een paar horloges die je op dit forum niet echt heel veel voorbij ziet komen, maar die heb ik zeer zeker niet gekocht omdat ze niet veel voorkomen. Ik vind ze namelijk gewoon mooi, en fijn om te dragen.

Van de eerste weten we niet hoeveel er van zijn gemaakt, maar het is een bestel-venster van 10 minuten, waarna het model geproduceerd wordt voor de klanten en nooit meer terug komt.

Nummer twee is gewoon geen courant horloge. Geen hond die een Dolce Vita draagt, en volgens mij vind Longines ook dat het met name een vorm voor dames is.

En nummer drie, daar zijn er 250 van op de wereld. Ik kan er ook niks anders van maken.

Grappig. Riep ik ook, tien jaar geleden. Toegegeven, ik ben in Cartier en Grand Seiko blijven hangen, maar toch.

4 likes

2 likes

Mag ik vragen wat je hier precies mee bedoelt? Bedoel je dit voor het hele merk Christopher Ward?

Maar begrijp je wel ergens ik heb liever ook iets speciaals dan een standaard model wat iedereen heeft. Echter weet ik dat dit voornamelijk met mijn persoonlijkheid te maken heeft.

Het merk is voor mij prima, zou zo een nieuwe kopen. Alleen de sapphire heeft een dial die met 4 schroefjes bevestigd is en van glas is, en die is door waarschijnlijk een tik gebroken, heb het niet gemerkt, totdat ik het zag.

2 likes