Mede forumleden, tijdens mijn zoektochten merk ik bijna altijd dat ik blijf hangen bij de wat apartere horloges, niet de standaard uitvoeringen van horloges, die ik overigens wel erg mooi vind, maar zie het dan als ‘jammer’ om die om mijn eigen pols te dragen. Je geeft toch behoorlijk wat geld uit, en dan vind ik het gewoon mooi een horloge te dragen die niet iedereen draagt en die je weinig ziet. Helaas is mijn Christopher Ward Sapphire blue gesneuveld (binnenste glas gebroken) want dat vind ik echt een prachtig horloge. Zal hem door die ervaring helaas niet meer opnieuw aanschaffen, maar hou wel van die ‘look’ en ‘feel’ bij een horloge. Zijn er mensen die voor mijn nieuwe horloge van de toekomst nog wat inspiratie los kunnen laten met een niet standaard horloge. Mijn bevindingen zover; (De fortis zou ik direct aanschaffen als ie wat goedkoper zou zijn, maar blijven dromen ;))
Sowieso vind ik persoonlijk een horloge in die prijsklasse echt te hoog gegrepen voor mezelf. En als ik iemane zo’n horloge om zie hebben vind ik hem oprecht heel mooi, maar zou hem zelf niet snel kopen inderdaad, ook al waren ze binnen budget.