Wie heeft ook deze 'tik'? Niet het dertien in een dozijn horloge fetish

Mede forumleden, tijdens mijn zoektochten merk ik bijna altijd dat ik blijf hangen bij de wat apartere horloges, niet de standaard uitvoeringen van horloges, die ik overigens wel erg mooi vind, maar zie het dan als ‘jammer’ om die om mijn eigen pols te dragen. Je geeft toch behoorlijk wat geld uit, en dan vind ik het gewoon mooi een horloge te dragen die niet iedereen draagt en die je weinig ziet. Helaas is mijn Christopher Ward Sapphire blue gesneuveld (binnenste glas gebroken) want dat vind ik echt een prachtig horloge. Zal hem door die ervaring helaas niet meer opnieuw aanschaffen, maar hou wel van die ‘look’ en ‘feel’ bij een horloge. Zijn er mensen die voor mijn nieuwe horloge van de toekomst nog wat inspiratie los kunnen laten met een niet standaard horloge. Mijn bevindingen zover; (De fortis zou ik direct aanschaffen als ie wat goedkoper zou zijn, maar blijven dromen ;))

1dcfeab2511bf0b2e64eb64c4d9d0878

21 likes

En deze Alpina bijvoorbeeld; opgelegde letters :slight_smile:
10570-alpina-3-of-6_300x300

4 likes

O.k., voor jou dus nooit een Rolex of een Omega Speedmaster? Wel leuk, een beetje anders dan anders!

Sowieso vind ik persoonlijk een horloge in die prijsklasse echt te hoog gegrepen voor mezelf. En als ik iemane zo’n horloge om zie hebben vind ik hem oprecht heel mooi, maar zou hem zelf niet snel kopen inderdaad, ook al waren ze binnen budget.

Ben ook niet van de 13-in-een-dozijn horloges, dus wie weet is dit inspiratievoer:

17 likes

Absolutely een zeer gezonde tik
:wink:
Kan je de hand schudden,
begrijp nl precies wat je bedoelt.
:hugs:

1 like

Die Bulova is zo ontzettend mooi. Iedere keer dat je die post begint het te kriebelen.

2 likes

Een tikkeltje ‘anders’ zo nu en dan is niets mis mee, ik bemerk dat ik met regelmaat ‘anders’ wel wat vind hebben.

15 likes

Wat is een tikkeltje anders :man_shrugging:t3: Niet geliefd bij het grote publiek

9 likes

Eensch :+1:

IMG_0264

12 likes

Jij bent door naar de volgende ronde :wink:

1 like

Dank je :blush:

1 like

Bedoel je de Oceanographer (duiker) of de Jet Star (goud)?

1 like

Kijk zelf maar hier:

Oh sorry, de Jet Star. Die is zo mooi dat ik niet eens gezien had dat er nog een Bulova in je post stond.

1 like

Ik hou ook wel van een aparte horloge of een aparte wijzerplaat:

6 likes

Ik ben meer van het traditionele spul :stuck_out_tongue:

13 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Thanks! Het is ook een onwijs fijn dragend horloge waar ik vaak positieve reacties op krijg.

1 like

Overtuigend :wink:

1 like

:smirk: