Sinds vandaag heb ik een Meistersinger. Ik ben er superblij mee. Graag zie ik welke mede forumleden een Meistersinger hebben en welk type. Natuurlijk met een mooie foto.
Ik ben erg benieuwd.
Hier die van mij. De No3 AM901 43mm.
Sinds vandaag heb ik een Meistersinger. Ik ben er superblij mee. Graag zie ik welke mede forumleden een Meistersinger hebben en welk type. Natuurlijk met een mooie foto.
Ik ben erg benieuwd.
Hier die van mij. De No3 AM901 43mm.
Ik heb 'n poosje deze gehad:
…Maar heb 'm verkocht aan een mede-forumlid. Wellicht nog in de familie ?!
Groet
Mark
Ik heb de NL limited 2008, de wijzerplaat is diep havana bruin!
Ik heb de NL-Ltd 2005
Groet Jan
Ik heb een 1Z met ivoorkleurige dial. Was een paar jaar geleden hier een inkoopactie via Ruud van Clockwise.
Deze.
+1!
De NL limited 2008 is van een schoonheid die zich, naar mijn mening, niet laat vangen in een foto. Vandaar dat ik haar hier niet tekort zal doen:D
Groeten,
Gait
De Granmatik, The Big One!!. 52mm schoon aan de haak.
Groetjes
Jack
Wat een klok, mooi hoor. Iets te groot voor mijn pols.
Dezelfde als jij hebt, ik heb er alleen door Oostwegel een croc met vouwsluiting op laten zetten die hij ook op de RO1 zet; echt n schitterende dikke band!
Gr.Joep
De MeisterSinger vouwsluiting krijg ik aankomende week. Ik wil volgend jaar ook een dikkere croc band erop laten zetten. Wellicht met kerst.
Ik heb de eerste MeisterSinger Limited Edition (de horloge.pagina.nl 2004 Limited Edition) met de kroon aan de linker kant. Nummer 1 van 30!
Hier de nummer 18 van Klaas op de foto met alle door ons allen gemaakte Limiteds tot nu toe. Een foto die ik zonder te vragen heb gepikt van Klaas :o
nr 1 van 30, gaaf. De Fortis en Glycine zijn ook erg mooi.
1Z Gekocht in den haag toen ze nog niet zo verschikkelijk duur werden.
Ik ben in het bezit van de Meistersinger Perigraph. Prachtig horloge.
Ik heb gekeken naar de Perigraph, maar toch gekozen voor de no3 zoals je kan zien. Welke kleur wijzerplaat heb je? Ik vond de zilverkleurige een beetje tegenvallen.
staat je netjes, henrik… is prima hoor…
en ik heb dus nr. 18 van de 30 nl horlogeforum 2004 ltd’s
gr
klaas
Sinds vandaag in het bezit van een NL Limited edition 2009!
Sinds vandaag de Scrypto AM501 met Unitas handopwind uurwerk, erg blij mee!
Ik heb de Limited Edition van 2005 (#62) én 2009 (#21). Ik zal binnenkort een paar foto’s plaatsen.
Prachtige horloges, de andere jaren heb ik voorbij laten gaan.
mvg,
André