Nu ik dan eindelijk mijn monster heb, gaat deze straks in de metamorfose.
Ik wil het graag zelf doen, maar ik zou graag een suggesties va jullie krijgen.
O ja en natuurlijk plaatjes van jullie eigen mods.
P.S kan ik bij rob ook gewoon een dial en wijzers kopen??
P.P.S ik wil graag een rustige dial en wijzes van sinn, doxa. Maar die plongeur wijzers vind ik ook wel heel erg mooi.
Nou ja in ieder geval graag een beetje hulp, want er is zoveel moois
O ja, als jullie zelf wat in de aanbieding hebben, kom maar op
De combi van Schmeink heeft mijn voorkeur. Rustig aanzicht van de wijzerplaat, maar toch speels met die gele secondewijzer, super combi (tu)
P.S. Ik weet heel goed hoe moeilijk het kiezen is :(. Heb nu eindelijk zelf een mod bij Rob in bestelling staan en weet nu al dat als ik 'm binnen heb, ik al weer aan het denken aan de volgende :+
Bedankt voor al de tips, ik heb de foto’s ook nog even goed bestudeerd en dacht aan de wijzerplaat van foto 2, en de plongeur handen van foto 3 maar wel met oranje minutenwijzer, en dan het gehele horloge gestraald dus ook geen zwarte letters meer op de bezel net als de foto van schmeink.
gestraald is mooi hoor. Vind je keuze interessant. Vind cijfers op 'n Monster wat druk overkomen. Heb je al bij yobokies gekeken wat hij zoal heeft of bij Noah fuller? Rob kan alles wat die 2 über modders maken toepassen.
Ik zou 'm in de stijl van Dick V maken. Prachtig die paar grote cijfers, zoals laatste wijzerplaat van jou en gezandstraalde kast. Witte wijzers. Alle schmuck eraf!
Succes, ben benieuwd, Frank
nb Ehwatch!!! Waar blijf je!!! Als iemand dit ook kan!
FYI
Deze plongeurs gebruik ik vaak, maar ik ben er niet echt happy mee. Door de verf is de diameter net iets te klein geworden waardoor het erop zetten niet lekker gaat. Je moet teveel kracht zetten waardoor het voorkomt dat je ineens doorschiet.
Je kan beter originele Seiko wijzers of die van MKII gebruiken.
Vraagje aan Max, verkoop jij deze setjes wijzers nou??
Vraagje aan Rob, verkoop jij je dials enz ook los? En kan ik dat ergens online ook bekijken, of kan je alles gewoon krijgen wat er bij bv noah ook op de site staat. en kan je bij die wijzers die Max liet zien, en waarvan jij zij dat ze door de lak eigenlijk te klein zijn, bijv met een hete naald het gaatje iets groter maken?
En heb jij toevallig nog een hardlex voor een monster liggen? die van mij is wel erg beschadigd, is ook niet meer te polijsten.