Af en toe krijg ik via mijn omgeving horloges aangeboden, omdat ze denken dat ik een horlogetik heb… Hoe komen ze erbij???
Dus heb nu weer een Casio AW-600 gehad. Ziet er nog erg goed uit voor zijn leeftijd. Zelf niet zoveel verstand van dergelijke horloges. Kan er niet veel over vinden. Wel een site die zeggen dat ze een handleiding hebben, maar dan moet ik er voor betalen… Hmmmm,.
Enfin het gaat om onderstaand model (foto van het internet geplukt)
Het is me gelukt om het digitale gedeelte op tijd te zetten, maar krijg de wijzers niet op tijd?? Dacht dat ze wel zouden mee bewegen. Iemand een idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen?
Daarbij zie iets met Lap staan en dan gaan de wijzers bewegen, maar wat het is en doet??
Dit is hem idd!! Thx, eens kijken of die het nog doet, ben benieuwd want vind het op de gouden rand na wel een leuk horloge. Enkel jammer dat de bandmaat 19mm is…
Moest de wijzers handmatig instellen dat hoeft waarschijnlijk enkel de eerste keer na het batterijtje vervangen te hebben.
Had hem namelijk een uur te veel vooruit gezet… dus weer digitaal verzet et voila… de wijzers gingen nu automatisch mee!
Wel leuk ding!!
-dual time
-alarm
-stopwatch met split en laptimer
-countdowntimer
-piepen per uur
Kortom even een bandje zien te regelen en dan zal ik hem eens dragen…
Mazzelaar, ik krijg alleen kapotte horloges waar
ik weinig mee kan.
Zojuist nog een Pulsar met Seiko 7T62 met kapot
bandje.
19mm is wel jammer ja, kan je er niet (met beleid)
een zachte 20mm indrukken?
Denk dat ik er een blauwe nato 18mm op gooi!
Verder heb ik er wel iets voor moeten betalen… maar ach, heb ondertussen wel een paar van die oudere dingen liggen… althans meeste mechanisch. Misschien een keer opruimen!
Ik vind 'm heel mooi en had deze Casio nog nooit gezien, en ik als Casio liefhebber, heb er veel gezien! :# Heb hier trouwens nog een 20 mm. stalen Casio bandje liggen (heel netjes gebruikt), misschien ietsje van de lugs afvijlen?
Ik vind 'm heel mooi en had deze Casio nog nooit
gezien, en ik als Casio liefhebber, heb er veel
gezien! :# Heb hier trouwens nog een 20 mm. stalen
Casio bandje liggen (heel netjes gebruikt),
misschien ietsje van de lugs afvijlen?
Hij zit nu op een blauwe nato en staat hem erg goed! Zal nog wel even een foto maken, maar duurt nog wel even… sorry!