Wie helpt me aan info over deze Omega Seamaster?

Hallo forumleden,

Wie kan me helpen aan alle informatie over deze Omega seamaster? Graag zou ik meer info willen over jaar en uurwerk en of het zin heeft om na te laten kijken waarom hij niet meer loopt.
Heeft het horloge waarde genoeg om hem (duur) te laten repareren? En waar kan ik dan het beste naartoe?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Kun je de deksel openmaken en daar foto’s van maken? De nummers op het uurwerk zijn van belang.
En waar woon je, toch handig als de horlogemaker in de buurt zit :wink:

Groet,
Martin

Aan de binnenkant van de deksel staat een nummer met het type. Op het uurwerk staat een serienummer en hiermee kun je het jaartal benaderen. Wil je meer uitsluitsel, dan kun je dat voor € 75,00 opvragen bij Omega.

Hi Martin,
Ik hoorde zeer goede verhalen over Nico Rijsman uit Culemborg, misschien wil ik daar langs gaan. Kun jij me voorzien van zijn contactgegevens?

Dank, ik ga de gegevens aan de binnenzijde bekijken om zo meer info in te winnen. Denken jullie dat een reparatie aantrekkelijk is om te laten uitvoeren?
Ik wil het horloge graag werkend hebben maar kan geen hele dure reparatie betalen…

Ik heb je een pb verzonden met zijn email adres.

Dank!

oeps ook nog een PB gestuurd met het email adres, maar beter 2 keer dan geen keer :wink:
Groet,
MArtin

Ik denk dat reparatie meer kost dan het horloge ooit waard wordt…

Ik denk dat dat bij deze vol goude Omega seamaster wel mee zal vallen, afhankelijk hoe het er van binnen uitziet natuurlijk en wat men wil dat eraan gedaan gaat worden.

We zijn benieuwd en wachten vol spanning af hoe het gaat verlopen.

Groet,
Martin