Wie helpt mij kiezen?

Zou zonder twijfel voor de Omega gaan! Laat je niet bang maken met die service beurten. Zoals al aangegeven kan dat vast ook onder de 500 euro en bovendien is een dergelijke beurt voolopig nog niet nodig. Overigens, alle automaten hebben service nodig dus wat dat betreft maakt het merk dat je koopt vrij weinig uit. Voordat je je rijk rekent door de aantrekkelijke prijzen in de US, lees nog even een eerdere post in dit topic door over import heffingen ed. Succes!

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe! Ik heb inderdaad wat andere topics bekeken over invoerrechten e.d. en dat (+ garantie) maakt de keuze voor USA al een stuk minder aantrekkelijk… Sommige bedrijven willen wel meewerken door het te versturen als “gift”, anderen absoluut niet. Daar wordt gewoon de waarde vermeld, dus dan is een naheffing dan ook niet vreemd. Ik hou jullie op de hoogte!

Nog even een vraagje, ik word ook geattendeerd op het merk Longines en dan het model Grande Vitesse. Heeft iemand ervaring met dit merk? Ik ken het alleen van naam, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mijn dan over het merk. Hoor graag van jullie!

Prima merk, geen eigen ervaring, maar op dit forum zijn ervaringsdeskundigen die er lovend over zijn.

Hallo Eric,

mijn keuze zou de Omega zijn. En dan via een grijze verkoper uit Nederland (ik bedoel dus niet de kleur van zijn haar).

Nieuw scheelt dit vaak al enkele euro’s en 2ehands geeft het net wat meer zekerheid ivm echtheid en eventuele garantie. Ook heb je dan geen gezeur met de douan + dat je het hoogstwaarschijnlijk nog op kan halen ook. Is soms best geruststellend bij een eerste echt hoge uitgave.

Bijvoorbeeld via William Wien of Marley Sayin.

Absoluut Oris!!!
Ga maar eens passen bij een juwelier, ik weet zeker dat je om bent.(was bij mij ook het geval)
Je krijgt echt veeel horloge voor je geld, met super kwaliteit.
Ik heb er zelf twee en de derde zal snel volgen.
De Meister taucher is echt een beest van een klok, en kan ik je dan ook echt aanraden.
Maar de Chronoris is ook een echte beauty.
Omega heeft de naam, maar Oris de Mooiste klokken.
Maar dat is mijn “bescheiden” mening, haha.
Succes met je keuze
Koen

Heb jij daar ervaring mee,elke besparing op dit moment is welkom…

En de keuze is bijna gemaakt!! Het wordt de Omega Seamaster 300m Chronometer, zwarte wijzerplaat, Omega referentienummer 2254.50.00. Levering zal ergens in de week van 10 mei gaan plaats vinden i.v.m. vakantie. Zodra ik hem heb, mogen jullie zeggen wat jullie van het horloge vinden. Nu nog eens kijken hoe ik dan de foto’s kan uploaden… Fijne vakantie allemaal!

EricPP Schreef:

… Nu nog
eens kijken hoe ik dan de foto’s kan
uploaden… Fijne vakantie allemaal!

Zie hier:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

En nu maar wachten:D

Bedankt, weer wat geleerd vandaag! Je ziet de foto’s wel verschijnen!

Hallo,
Ik zou ook kiezen voor de Omega en een service beurt logt rond de €250
Ik heb laatst een servicebeurt laten doen aan mijn Omega Speedmaster Day Date (€250)
Deze beurt hoef je pas uit te voeren als er problemen zijn met het horloge (stilstand en/of achterlopen) bij een juwelier kun je dat laten kontroleren).
de meeste juweliers hebben hiervoor apparatuur in huis en kunnen dan ook aangeven of je horloge een beurt nodig heeft.
Greetz,
Jos