wie herkent dit horloge?

100_1956

Wie herkent het merk van dit horloge? Deze is verloren gegaan in een brand en was een erfstuk voor mijn zoon. Het was van zijn vader die vijf jaar geleden overleed. En ik wil graag een soortgelijke voor zijn 18e verjaardag aanschaffen.

5 likes

Das een lastige, omega de ville stijl? Hoop dat je het kunt achterhalen.

1 like

Het was een automaat. In 2007 aangeschaft. Juwelier dacht zelf aan een fossil of guess. Maar ik ben niet van die merken voor een degelijk horloge. Ergens zegt me een seiko. Kostte destijds 350,- euro.

Tja, hopen dat iemand het model herkend.

5 likes

Qua kast vorm en kleur van de dial komt dit in de buurt;

Misschien een zetje in de goede richting…

Succes!

11 likes

zo duur was ie nie :frowning:

1 like

Een Daniel Roth GMT replica?

2 likes

dat denk ik ook niet. Bij een juwelier gekocht destijds…

Kan je het wellicht nog navragen bij de juwelier?

1 like

'tis een “orgineel” ding…

Een beetje summiere info, maar met een beetje zoekwerk is 't te vinden.
Het klopt wel als je Seiko zegt, of iets in die richting… Orient, Citizen, kan ook allemaal en het is ook een merk wat daar aan gelieerd is (denk ik, ben geen expert op dit gebied).

De Daniel Roth lijkt erop van afstand, doch de bovenste pusher/kroon, voor power reserve (?), zit op jouw foto op het verticale vlak.

Soms laten dingen me niet los, en ben ik voornemens iets over een onderwerp te vinden.
Kortom wat je zoekt, en nu gevonden hebt, is een:

Pulsar PK6019X1.

Dit is de zwarte uitvoering met cijfers, een zalm kleurige zal er getuige de foto’s ook zijn, maar zover laat ik mijn zoektocht (en tijd) niet meer gaan…

pulsar-klassik-automatic_320x320

Toedels.

19 likes

Ik was al in de war toen ik deze zin probeerde te begrijpen, nog steeds trouwens maar knap gevonden @M3NN0!

2 likes

knap gevonden

die kan het niet meer terugvinden in zijn administratie :frowning: te lang geleden. Aankopen werden destijds niet op naam gezet.

Heel erg bedankt voor de tijd en moeite! :slight_smile:

1 like

Mocht je er één willen, bij “TicTac HP shop”, een Amazon winkel blijkbaar, staat ie in de voorraad. Helaas is de shop dicht voor onderhoud… En eerlijk gezegd komt het een beetje over als een vage winkel, maar misschien is dat ongegrond.

(midden onder, €299,-)

1 like

GeĂŻnspireerd door @M3NN0, ben ik verder gaan kijken.
Hier zag ik dat het om een pk6021x1 zou kunnen gaan.


Hier te koop:
https://www.luxo24.com/relogios-pulsar-autom-tico-relogio-para-unisexo-pk6021x1.html

15 likes

Held! ik heb de hele tijd lopen googlen, maar niks gevonden.

netjes hoor! :smiley:

3 likes

WHUUUUUUT?! Chapeau Werner!
@M.Dukker no time to waste Zou ik zeggen!

4 likes

super bedankt allemaal!!

1 like

ik sta perplex!