Wie het weet, vertel... Een ladevondst? Seiko 7T59-6A30 Masterpiece mark III

Vandaag voor een weekendje bij moeders naar het zuiden van het land gereden.

Aldaar pratende over horloges met haar nieuwe man en een bezoekje aan outlet Roermond, komen we weer terug en trekt de beste man een lade open met een aantal horloges.

Nu kan ik op het www zien dat het uurwerk best een goed uurwerk is. En ik kan natuurlijk uren op het www gaan surfen naar alle info dat ik over dit exemplaar kan vinden. Maar ik kan natuurlijk ook wat plaatjes laten zien en jullie vragen wat jullie over dit horloge weten.

En dan nu het horloge:

5 likes

Altijd leuk om op deze manier horloges tegen te komen,… persoonlijk zou ik die la weer dicht doen en netjes op slot. :wink:

Kom net wel deze mooie foto tegen van iemand die er wel erg enthousiast over is.

This is extremely rare SEIKO 7T59-6A30 THE MASTERPIECE 3 1/100sec Chronograph LIMITED EDITION watch. Produced only 2500 pieces in 1990. Day-Date window is at the 3O’Clock position. 100%Made in Japan super high end quality watch. Truly heavy.

5 likes

http://www.chezrossi.net/seiko7t59/masterpiece-series.html

1 like

:joy: Wij vinden hem hier ook allemaal foeilelijk, maar hij durft hem vooralsnog niet weg te doen omdat het een LE is.

2 likes

Ik vind hem ontzettend vet! Ik ga wel een plaatje kapen voor een ander topic. :innocent:

1 like

Wat heb je dat goed verwoord! Ik plaats mij achter jouw woordkeuze.

Zullen best mensen voor te porren zijn, als ik soms zie wat er allemaal langs komt.

Sterkte ermee! :wink:

1 like

Hahaha, hij is niet van mij hoor. Zodra ik zondag de deur achter me dicht trek, ben ik hem weer vergeten :joy::joy:

Tijd voor een nieuwe vrind met goede smaak zou ik denken.

1 like

Mijn moeder heeft de inrichting gedaan, dus dat zit wel snor :speak_no_evil:

2 likes

Dan komt het helemaal goed met hem! :wink:

6 likes

Nooit zoiets gezien, erg apart.

En een nieuwe man die een Seiko heeft > kan niet mis gaan!

2 likes

Net een Invicta :joy:

1 like

:thinking::face_with_raised_eyebrow::thinking::face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Waar snor jij deze citaten nou op? :sweat_smile:

1 like

Ze zeggen dat ik op m’n moeder lijk… Ik heb amper snor… :crazy_face:

2 likes

Ik druk vaak m’n snor, vandaar.

2 likes

:bearded_person::poop:

1 like

Ok, dit gaat nergens meer over :sweat_smile:
Genoeg internet weer voor vandaag :raising_hand_man:t3:

1 like

Dat 1990 kan diegene nooit goed hebben…
MCMXCIII (1993)