Wie houdt er van vis? ;)

Er zijn zo veel soorten horlogebandjes van de meest vreemde materialen en dieren. Tot mijn verbazing vond ik banden van baarsleer. Een zeer mooie vis die ik ook zeer veel gevangen en gegeten heb. De structuur van de band is erg apart.

Wat ik echter nog mooier vond en wat ook nog goedkoper is zijn de zalmlederen banden. De structuur is fijner en het is iets totaal anders dan een croco. Heeft iemand deze banden? Wat vinden we ervan?

Het ziet er mooi uit, lijkt een beetje op slang, maar ik beperk me denk ik toch maar tot rog en olifant :smiley:

Ik vraag me trouwens af of ze stevig zijn? Dus of de schubben er niet makkelijk afkomen? Maar dat zal wel niet. Wat kosten die banden eigenlijk?

De baars is 25 euro en de zalm 20,50 euro. Helaas hebben ze geen bruine zalm modellen. Zo op het eerste gezicht lijkt de baars wat kwetsbaarder. Jammer want een bruine zalm had ik meteen gekocht…

Mooie banden maar het gaat natuurlijk altijd om het geheel mét horloge.

Daar zit een luchtje aan :+

Die Zalm ziet er inderdaad leuk uit.

Gerookte zalm!! (tu)

dreski Schreef:

Zo op het
eerste gezicht lijkt de baars wat kwetsbaarder.

Gepekeld bewaren ze langer! B)- >X

Die zalmlederen bandjes lijken net op slangenleder ???

mmmmm zou die blauwe iets zijn voor deze?

Ja, misschien een beetje opvallend.

Ik heb sinds een paar weken een zwarte haaienhuid aan mijn NY0054. Stoer en netjes tegelijk, past goed bij een duiker imho.

Max Kool Schreef:

Ja, misschien een beetje opvallend.

Ik heb sinds een paar weken een zwarte haaienhuid
aan mijn NY0054. Stoer en netjes tegelijk, past
goed bij een duiker imho.

Haai had ik ook al in gedachten. Zwart met blauwe stiksels is ook mooi denk ik.

Hier twee (brakke Nokia-)fotookes:

Mijn PAM118 op een zeebaars band (van ABP)