Wie is bekend met deze Speedmaster?

In zag deze Speedmaster met ref 321.10.44.50.01.001 onlangs aangeboden worden. Eerlijk gezegd kende ik deze nog niet. Wat is de reden dat je ze niet veel ziet / ze niet veel worden aangeboden? Was het geen succes uitgave vanwege het formaat (44mm) of iets anders? Hoewel ze niet meer worden gemaakt, is het volgens mij geen limited.

1 like

Volgens mij gewoon geen succes. Groot en duur.

1 like

Ik vind m op zich wel mooi, maar echt te groot dus?

Voor de meeste mannen is 44mm denk ik aan de forse kant.

Maar als ie jou past en jij vindt em mooi; waarom niet? Weer eens wat anders! :relaxed:

1 like

Hij is fors en door de bandaanzet draagt ie ook fors maar je laat nooit stoppen door de mening van een ander!

Helemaal eens met jullie, maar het is helaas niet zo dat ik m hier ergens in de buurt kan passen.

Daarnaast vind ik het bijzonder dat je het horloge zo weinig ziet.

Niet mis, maar idd 44 en die datum op een “slechte” plaats houdt velen tegen om die aan te schaffen denk ik.
Vind hem wel geslaagd. Wel net geen broad arrow :grin:

Bijzonder is tof natuurlijk (als jij dat belangrijk vindt) maar vind je em ook mooier?

En draag je al 44mm horloges of zou dit de eerste worden?

Haha, officieel heet deze zelfs ook Broad Arrow!

1 like

In de eerste plaats denk ik er over na aangezien ik het horloge gewoon mooi vind. Echter twijfel ik wel sterk. Overigens heb ik een Panerai in 44mm, maar ik weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is…

Erg mooi vind ik😀

Je eerste keuze is meestal de beste :smirk:
Niet te veel beredeneren, gewoon je gevoel volgen!!

1 like