Goedenavond beste mede forum leden,
Zo vlak voor het weekend wil ik jullie nog graag een vraag voorleggen.
Toevallig kwam ik laatst een duiker tegen van het merk Sinn. Mij tot dusver onbekend.
Ging om het type UX hydro.
Echt gaaf horloge met in het oog springend design.
Wat weten jullie van deze fabrikant?
Alvast bedankt en een prettig horloge weekend.
Gr Joost
Fantastisch merk met veelal echte toolwatches.
Ik zou zeggen: kijk hier eens:
Thx, zal mij hier eens gaan verdiepen.
Goed weekend
Laat mij zeggen, wie kent het merk niet?
Super merk, kwaliteit, zeer functioneel ontwerp. En ik denk dat daar de nadruk op ligt bij Sinn.
Functionaliteit in al zijn kwaliteit.
Top merk.
Zelf een Sinn u50 tegiment en die is nog als nieuw, dus de tegiment doet echt wat zou moeten doen. Ik heb hem hier op het forum overgenomen en weet van vorige eigenaar dat de klantenservice heel goed is. Dus echt een aanrader.
Heel mooi merk, zeker niet onbekend!
Sinn kan je met weinig, een paar, andere merken vergelijken. Wat ze maken is zeer goed of het nou 1500 off 6000 kost. Kwaliteit is hetzelfde over de hele range.
Echte kwaliteit horloges! Sinn is altijd goed
Helemaal mee eens. Top kwaliteit en functionaliteit voor een relatief hele scherpe prijs!
Top merk, zeer goede kwaliteit
Vooral de showroom bezoeken. Een paar uurtjes over de Duitse autobahn en je bent er. Ze hebben goede Weiss Wurst.
Zelf ook de Ux gehad en inderdaad een fijn horloge, later nog een chrono gehad maar weet niet welke meer helaas, was 18 jaar geleden.
De Ux heeft wel een aparte beweging van de seconde wijzer omdat hij in de olie beweegt
Kijk bij het “ Sinn Only” topic
En als je toolwatches geweldig vindt kijk ook gerust bij “ Fortis Only”
Prima horloges
Mij naam zegt alles.
Degelijk, kwalitatief super en waar voor je geld.
Vernieuwend, goede techniek en gewoon een prachtig merk.
Als je Sinn niet kent, zou ik het zeker opzoeken.
Een merk dat je waar voor je geld biedt, velen zijn gericht op het gebruik voor in het veld.
Ik ben al jaren een fan, kijk ook naar de EZM1.
Vraag online een catalogus aan.
Andere horlogemerken die ik je aanraad op te zoeken: Damasko, Tutima en Fortis.
Een 20 tal jaren geleden waren de horloges zeer weinig gekend onder het publiek, ze werden gemaakt voor professionelen en hun prijs waren zeer scherp.
Na hun nieuw hoofdkwartier zijn de prijzen gestegen maar nog steeds minstens 20% minder dan wat je dient te betalen bij de concurentie die in dezelfde vijver vissen (Tag Heuer, Bell&Ross, Breitling).
Bovendien leggen ze dingen voor die de concurrentie niet heeft.
Laat ik het zo zeggen, zonder Sinn had ik de rest van mijn leven vele, vele mooie flessen wijn en whisky kunnen drinken.
Met Sinn is het allemaal begonnen en is al dat geld opgegaan aan horloges.
Doe
Het
Niet
Ik heb 2 Sinn, 556irs en 556ib. Beide geweldig.
Probleem is dat als je één Sinn hebt, je er Sinn in krijgt en er al snel meerdere van wil…
Sinn is ook bekend door z’n eigen Navitimer, ( google maar eens Sinn 903 … )
Interessant verhaal met een relatie naar Breitling.