Wie is er bekend met UHR horloges ?

Ik heb mijn oog laten vallen op het Duitse UHR.
Zij bieden uitsluitend online mechanische horloges aan tegen een erg scherpe prijs.
Er wordt gebruik gemaakt van ETA uurwerken en saffierglas en de horloges zien er prima uit.
Wie heeft er ervaring met dit merk ?
Wat vinden jullie er van ?
De website is www.uhr.info

Ik ken het merk niet. Net even rondgekeken op de website. Mijn inziens weinig origineel ontwerp, voornamelijk geĂŻnspireerd door een bepaald merk.

1 like

Een paar jaar geleden heb ik er een aangeschaft, maar toen waren ze nog goedkoper.
Ik betaalde toe €199 voor een Uhr met ETA 2824, een mooie klok met glasbodem.
Prima kwaliteit voor een spotprijs maar er zijn nu ook en paar modellen met een Citizen uurwerk.

https://www.uhr.info/products/en/Divers-watches-from-UHR/UHR-403.html?PHPSESSID=8q8fjskoerthsq6rk6eain0jn4

Jakkes… een Steinhart Hommage… is er dan niets meer heilig? :slight_smile:

2 likes

Dat model is wat minder. :smile:
Je kan ook horloges bestellen met je eigen merknaam er op, rechtsboven staat private label, als je daar een kijkje neemt zie je bijna 2000 modellen.
Minimale afname 50 stuks.

1 like

Zelfs Rolex maakt nu dergelijke modellen. :joy:

3 likes

Dat klopt maar ze geven altijd 5 jaar garantie. De kwaliteit moet dus wel in orde zijn. Ik vind met name de chronograaf met blauwe wijzers interessant.

heerlijk voor onze plakmerklovers om eens door te scrollen

1 like

Iets voor de aankomende HF Limited? :innocent:

Zitten wel een paar leuke klokjes tussen, zoals die duiker 442. Hoewel een beetje aan de grote kant, ziet het er goed uit. Maar in real weet je het nooit natuurlijk :smile:.