Ik doe ook mee. Kleur blauw.
Dick V
Ik doe ook mee. Kleur blauw.
Dick V
Lacroix
Joram
Pimobiel
Dick V - Kleur blauw of zwart. Saffier is prachtig
Master-Fan
Tempus Fugit - blauw.
j.haringsma
Grootmokum
Kreuzen1 - blauw met evt. saffier glas
Baseman
Ronaldo
Snooker
Saffier hoef je nu nog niet aan te geven, dat doen
we er toch in NL in.
doe mij ook maar een blauwe
leuk initiatief overigens, bedankt alvast voor de inspanning.
groet,
klaas
Ik doe ook mee voor blauw.
Ik haak ook af.
Had in het begin eigenlijk nog hoop dat er niet alleen voor de Sumo gekozen ging worden, en dat er ook nog kans zou zijn op andere typeās.
Hoop dat er nog veel inschrijvingen bij komen, maar ik doe niet mee.
Maar had ik ook al aangegeven in mijn eerste reactie, dat ik meer voel voor andere types.
Blijf het topic wel volgen, en veel succes.
Ik doe sws mee.
Graag deze lijst gebruiken om de kleur aan te geven en/of jezelf toe te voegen/te verwijderen:
Lacroix
Joram
Master-Fan
Tempus Fugit - blauw.
j.haringsma
Grootmokum
Baseman
Ronaldo - blauw
Snooker
klaas-w - blauw
Saffier hoef je nu nog niet aan te geven, dat doen we er toch in NL in.
Graag deze lijst gebruiken om de kleur aan te
geven en/of jezelf toe te voegen/te verwijderen:Lacroix
Joram
Dick V - Kleur blauw of zwart. Saffier is
prachtig
Master-Fan
Tempus Fugit - blauw.
j.haringsma
Grootmokum
Baseman
Ronaldo - blauw
Snooker
klaas-w - blauw
Dreski - blauw (ik moet wel ff mijn Tissot V8 verkopen)Saffier hoef je nu nog niet aan te geven, dat doen
we er toch in NL in.
Toegevoegdā¦
Misschien zie ik het over het hoofd, maar wat is de prijs van het saffier-glas?
Wordt geschat op $ 40 Is ongeveer 25 Euro.
Zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,82399,82578#msg-82578
geven en/of jezelf toe te voegen/te verwijderen:Lacroix - kleur blauw met eventueel saffierglas
Joram
Master-Fan
Tempus Fugit - blauw.
j.haringsma
Grootmokum
Baseman
Ronaldo - blauw
Snooker
klaas-w - blauw
Dreski - blauw (ik moet wel ff mijn Tissot V8 verkopen) winking smileySaffier hoef je nu nog niet aan te geven, dat doen
we er toch in NL in.
Nieuwe update ā¦
Mezelf aan de lijst toegevoegd.
geven en/of jezelf toe te voegen/te verwijderen:
Lacroix - kleur blauw met eventueel saffierglas
Joram
Master-Fan
Tempus Fugit - blauw.
j.haringsma
Grootmokum
Baseman
Ronaldo - blauw
Snooker
klaas-w - blauw
Dreski - blauw (ik moet wel ff mijn Tissot V8 verkopen) winking smiley
Sjokotof - blauw met saffier
Saffier hoef je nu nog niet aan te geven, dat doen
we er toch in NL in.
Misschien zie ik het over het hoofd, maar wat is
de prijs van het saffier-glas?
Nog niet bekendā¦
Glas alleen kost ongeveer 35 euro.
Inzetten⦠afhankelijk van hoe we het organiseren (wellicht een meeting met wat handige forumleden met de juiste tools. Ik kan het ook, maar als er iets mis gaat met een rubbertjeā¦).
Groeten,
Rob
Hallo,
Ik tel nu 14 blauwe Sumoās. Is dat niet wat weinig voor een officiĆ«le Forum LtD? Met andere woorden; gaat het nu niet allemaal wat te snel? Een LtD houdt m.i. in dat er iets Speciaals met de horloges is gedaan. Dat zou kunnen zitten in het saffierglas of de inscriptie. Deze opties zijn tot nu toe niet een vast deel van de LtD.
Wie voelt er iets voor een time-out of moment van bezinning? Ben ik overigens de enige die er zo over denkt?
Gr Ron
Hallo,
Ik tel nu 14 blauwe Sumoās. Is dat niet wat weinig
voor een officiƫle Forum LtD? Met andere woorden;
gaat het nu niet allemaal wat te snel? Een LtD
houdt m.i. in dat er iets Speciaals met de
horloges is gedaan. Dat zou kunnen zitten in het
saffierglas of de inscriptie. Deze opties zijn tot
nu toe niet een vast deel van de LtD.Wie voelt er iets voor een time-out of moment van
bezinning? Ben ik overigens de enige die er zo
over denkt?Gr Ron
Ron: nee hoor, je bent niet de enige. Het door jou aangehaalde, samen met de naar mijn idee nog niet voldoende duidelijkheid over wat een en ander nu werkelijk moet gaan kosten, is voor mij reden om vooralsnog niet daadwerkelijk (voor een blauwe) in te schrijven. Groet, Willem.
In mijn ogen is het geen forum-limited. Het is gewoon een group-buy.
Extra is de mogelijkheid om er saffier in te plaatsen.
Prijs hangt af van het aantal inschrijvingen, 300 euro is in elk geval al te doen. De invoerrechten zijn helaas een onzekere factor.
Saffierglas kan ik inkopen voor 35 euro per stuk (sinds kort), het erin zetten kan ik nog geen prijs voor afgeven.
Tijdens de glaswissel is het natuurlijk ook mogelijk om bv een secondenwijzer met rode stip te plaatsen⦠Als we dan toch bezig zijn.
Hallo allen,
Ik heb de discussie tot nu toe opgevat als een enthousiaste en bovendien serieuze poging om een vorm van forum-LtD te realiseren. Ik werd ook meegetrokken in dat enthousiasme. Waarom anders de inscriptie? Dit is mijn persoonlijke interpretatie en misschien zit ik er volledig naast hoor.
Goed dat je het nu meer expliciet een group-buy noemt, Rob.
Gr Ron
iK DOE MEE GR. EDWARD VAN DER PLOEG
MIJN VOORKEUR IS ORANJE ,MAAR ALS HET EEN ANDERE KLEUR WORDT ,OKE
geven en/of jezelf toe te voegen/te verwijderen:Lacroix - kleur blauw met eventueel saffierglas
Joram
Master-Fan
Tempus Fugit - blauw.
j.haringsma
Grootmokum
Baseman
Ronaldo - blauw
Snooker
klaas-w - blauw
Dreski - blauw (ik moet wel ff mijn Tissot V8 verkopen) winking smiley
edwardmandy - oranjeSaffier hoef je nu nog niet aan te geven, dat doen we er toch in NL in.
Daar de grote voorkeur blauw is, is de levertijd ergens eind juni. Ze komen namelijk pas in juni weer binnen bij de leveranciers.
Het hele verhaal is begonnen met de vele Seikoās die er op dit Forum verschenen en het topic Wie er nu eigenlijk allemaal lid zijn van de Seiko club.
Toen werd het idee geopperd om tot een Seiko Limited te komen.
Zo is dit topic ontstaan, met heel veel positieve reacties. Echter door de vele reacties is het enigszins onduidelijk geworden, vandaar nog maar even alles op een rijtje zetten.
1e. De wens voor een Seiko ltd is duidelijk uitgesproken. De voorkeur gaat uit naar een Sumo.
2e. Rob heeft op zich genomen om e.e.a. te coƶrdineren en met een voorstel te komen.
3e. Rob heeft een prijsindicatie genoemd van 300 Euro excl. eventuele invoerrechten. In het ongunstigste geval bedragen deze ongeveer 60 Euro.
4e. De volgende opties zijn genoemd
5e. Er is gesproken over een limited en over een inkoop actie. Hier is nog niet echt duidelijkheid over. Als iedereen de vrije keus heeft is het geen ltd. maar een inkoopaktie. PUNT VAN AANDACHT.
Hierbij doen zich een aantal vragen voor:
6e Er zijn leden die vragen stellen en wel te begrijpen zijn, zoals gaat het niet te snel, wat gaat het nu worden, is het een ltd, etc. Naar mijn idee moet het voor ieder helder zijn wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn. Pas dan kan je echt beslissen om mee te doen of niet.
Voorstel om dit topic te sluiten (meer dan 100 reacties) en een nieuw topic te openen om het voorstel eerst duidelijk te definiƫren.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat een ieder er een goed gevoel bij heeft.