Wie is er te porren voor een Seiko Ltd inkoopaktie?

Naar aanleiding van de post over de Seiko club spraken een aantal forumleden waaronder ik . :wink: hun wens uit over een Seiko Limited horloge die via een inkoop aktie zou kunnen plaatsvinden. Ik zelf was geinteresseerd in een Sumo en Robbie gaf aan te willen informeren wat er allemaal mogelijk is. Gebruik dit draadje dus om je interesse aan te geven.

ā€œI am inā€ in ieder geval.

Een Sumo is geen limited. Maar is wel redelijk exclusief te noemen.
Hij is er met blauwe, zwarte en oranje wijzerplaat.
Heeft voor de verandering een automatisch uurwerk dat je kunt opwinden.
(plaatjes volgen, ik zit nu niet thuis).

Uiteraard doe ik ook mee, als mede aanstichter. Wil eventueel ook hulp bieden als er iets gedaan moet worden.

Sumo is inderdaad geen limited, maar wellicht is er toch iets mogelijk. We moeten maar eens in onderhandeling gaan met Seiko, zeker gezien de warme belangstelling die er voor dit mooie merk op dit unieke Forum bestaat.

Maar een aangepaste Samurai mag voor mij ook, of een speciaal Monster, doch de Sumo heeft ook mijn voorkeur.

Blauwe Sumo is ook goed hoor. Limited plak ik er zelf wel op. :wink:

Seiko NL zal ik er zeker niet bij betrekkenā€¦ Die geven toch geen sjoege.

Er is een fraaie modificatieā€¦ Saffier glas. Dat is erg smullen, maar wel veel werk.

Maakt niet uit Rob, aanbod blijft staan.

Ik wil best een poging wagen, maakt niet uit waar. Ik heb de tijd er voor en ik vind dit toch wel heel speciaal aan het worden, dus gaan we er voor.

In onderhandeling gaan met Seiko is als bellen naar Bill Gates om te vragen of hij iets kan veranderen aan Windows wat je jou niet bevalt.

Als je zoiets gaat doen moet het een eigen gemaakte limited worden bij Robbie zoals hij dat zelf al aangaf, dus kijk hem maar eens heel lief aan en probeer hem niet op te zadelen met bergen werk tenzij je zijn kostbare tijd goed kunt vergoeden. :wink:

Als Rob dit wil doen en de mogelijkheden heeft dat is dat mij betreft uitstekend en moet hij de voorwaarden en zijn prijs maar noemen.
Voor iets speciaals wil ik best betalen en ik vind ook dat Rob dat niet voor niets hoeft te doen.

Maar ik hoop dat anderen ook gaan meedenken en zich opgeven.

Onder Limited versta ik wel een genummerde en gegraveerde kast. Of hebben we het over een Mod? Maar zoals ik al zei. Een gewone Sumo ben ik ook voor in.

Misschien is het mogelijk om via een goede graveur er zelf een nummer in te laten zetten op de achterzijde van de kast. Lijkt toch niet onmogelijk. Heb ook geen idee hoeveel zoiets kost. Maar informeren is natuurlijk altijd mogelijk en kost niets.

Maar laten we even afwachten met welk voorstel Rob komt.

Ik ben zeker geintereseerd in een Seiko actie!

Sumo met saffierglas ?

Ik ben geinteresseerd !!

Groet
Mark

Wehee, waarom nou net een Sumo (die ik ook erg mooi vindt)
Want ik ben ook aan het kijken, en zit ook aan gemodificeerd te denken omdat ik persƩ een dag en datumaanduiding wil.

Verder mag de ring wel glad aan de bovenkant, mag ook aflopen naar buiten.

Ik vind de Sports, & Atlas erg mooi (de Samurai ook, maar die heeft weer geen dagaanduiding)

Maar ik dit topic zeker, want als er iets moois uitkomt doe ik mee.
(ik zag al dat ik dan # 6 krijg? :slight_smile: ā€¦ :wink:

Dag heren,

Ik ben absoluut geĆÆnteresseerd in een Sumo. Blauw of zwart maakt mij niet zo uit, liever niet oranje (te opvallend). Count me in !!

Dick

sumo voor weinig, daar zou ik weleens over na willen denken.

Wauw!! Een heel goed initiatief, deze Sumo-actie. Ik heb vast en zeker interesse :slight_smile:

Gr Ron

Ik vind de Sumo zeer geslaagd, vooral met blauwe plaat, dus ben geinteresseerd. Weet iemand hoe duur een Sumo ongeer zou worden?

Groet,

Johan

Dat gaat Robbie voor ons uitzoeken. Even geduld. :wink:

Ben benieuwd, ik ga dit volgen. Zoals Masterfan zegt: sumo voor weinigā€¦:slight_smile:

ik ben ook te porren vor een seiko sumo of een ltd monster gr hans