Wie is er te porren voor een Seiko Ltd inkoopaktie?

Ik ben tegen de juiste voorwaarden zeker te porren.

Bas

Als ik alleen de achterdeksels toegezonden krijg, wil ik best het graveerwerk doen.
Hebben een mal om rond te graveren en alleen een nummertje in een blokletter is niet veel werk.

Misschien dat er dan voor mij een damesmonstertje of sumotje geregeld kan worden…:wink:

Rob, je gaat een drukke tijd tegemoet.

Suc6,
Adriaan

Of een mooie witte tissot t-touch…

Klinkt interessant, vooralsnog meldt :smiley:

Leuk om de Seiko’s met een Sumo uit te breiden…

Ik ben ook wel in voor een Sumootje tegen een mooie prijs.

dreski
Lacroix
Joram
Pimobiel
Dick V
Master-Fan
Tempus Fugit
j.haringsma
Grootmokum
Kreuzen1
Baseman
RC
Ronaldo
Snooker

14 en het worden er nog meer denk ik…

Ik volg e-bay momenteel iets specifieker voor de seiko flightmaster en de seiko samurai.
Naar een limited samurai zou ik dus zeker oren hebben.
Voor de sumo… maybe, eerst zien!

Zet mijn naam er ook maar bij, ben wel benieuwd wat er mogelijk is.

Ruud

Zoals gezegd heb ik zeker interesse, maar ik wil wel mijn voorkeur even kenbaar maken.

Persoonlijk zou ik een ‘mod’ van onze hofleverancier van Seiko’s Rob Monster leuker vinden dan een mod die rechtstreeks van Seiko komt. Nou moet Rob hier natuurlijk wel de tijd en de zin voor hebben. Maar ik zou het in ieder geval heel erg leuk vinden om nog een 'mod’van Rob aan mijn collectie toe te voegen.

MVG,

Joram Krol.

dreski Schreef:

dreski
Lacroix
Joram
Pimobiel
Dick V
Master-Fan
Tempus Fugit
j.haringsma
Grootmokum
Kreuzen1
Baseman
RC
Ronaldo
Snooker

14 en het worden er nog meer denk ik…

Wow!!

Zet ook de kleur erbij. En wel of niet saffier glas.

dreski kleur blauw saffierglas niet nodig.
Lacroix
Joram
Pimobiel
Dick V
Master-Fan
Tempus Fugit
j.haringsma
Grootmokum
Kreuzen1
Baseman
RC
Ronaldo
Snooker

Mijn voorkeur gaat ook uit naar blauw. En Saffierglas zou ik fantastisch vinden!

Van mij mag het ook een blauwe met saffierglas worden.

Ik heb gelezen dat dat cmjewellery eventueel wil graveren.(tu)

Vraag aan Rob

Is het mogelijk om aan te geven wat er allemaal kan en wat de prijs ongeveer gaat worden.
Dan is het wellicht makkelijker om tot het juiste aantal te komen, want dan weet een ieder waar hij of zij aan toe is.

Goed idee! Blauw, saffier, gravering lijkt mij ook wel wat.

Ik heb inmiddels offerte voor de standaard Sumo’s aangevraagd.

Saffier glas moet ik apart berekenen, kom ik op terug. Saffierglas zelf is momenteel gunstig geprijsd, 40us$ (geen winstmarge). Zal net niet de kwaliteit zijn als van MKII, maar toch met AR coating aan de binnenzijde. Als e.e.a. doorgaat check ik ook nog een adres daarvoor in NL.
Glas erin zetten… Kan ik (maar ben niet zo handig). Er zijn forumleden die er handiger in zijn, misschien kunnen we er een forumdagje van maken…?
Graveren: is goed te combineren met glaswissel.

Ik vind het op zich een mooi horloge, alleen vind d maat iets te groot.
Da’s jammer. De monster vind ik nog gaan, heb hem zelf maar deze is net te groot vrees ik.
Ik blijf toch maar ff meelezen en beslis later nog…

Dat is geen geld idd. Ik ben alleen een beetje huiverig met ander glas plaatsen. Als ik een stofje onder het glas heb word ik daar gek van.