Wie is er te porren voor een Seiko Ltd inkoopaktie?

Ook hier de voorkeur voor blauw, en saffier zou ik een grote pré vinden!

Check!
Blauw, saffier, geen gravure, elke evt Robmod is verder interessant lijkt me.

Een blauwe met Saffier lijkt me aardig! Even afhankelijk van de uiteindelijke prijs.

Groeten,

Martin

Blauw is wel mooi. En met een saffierglaasje is 'ie wel (subtiel) iets afwijkend van wat Jan-en-Alleman kan kopen.
En uiteraard moet dan op die klok onuitwisbaar te zien zijn dat het een limited edition betreft: 2008-14/50 of zoiets.
Zodat ik straks kan roepen “Kijk maar, dit is een LE, 't is nummer 14 van de slechts 50 die zo zijn”.
Alleen zelf de wetenschap hebben dat (met alle respect overigens) ene Rob-from-Holland een aantal klokken heeft gemodificeerd, is voor mij toch net niet interessant genoeg.
Afijn: benieuwd wat er gaat komen…:slight_smile:

Oké prima. Ik heb geen voorkeur, blauw of zwart, maar blauw is uitstekend. En saffier maakt het af! Inscriptie is leuk. Ik begin steeds enthousiaster te worden…

Dick V

dreski kleur blauw saffierglas niet nodig.

Lacroix
Joram
Pimobiel
Dick V - Kleur blauw of zwart. Saffier is prachtig
Master-Fan
Tempus Fugit
j.haringsma
Grootmokum
Kreuzen1
Baseman
RC
Ronaldo
Snooker

Voorkeur voor blauw met saffierglas, maar ik pas mij aan. Als het zwart moet worden ook goed. Zonder saffierglas ook goed. Wel ben ik voorstander van een mooie limited inscriptie met nummer. Dit nummer moet dan wel subtiel worden aangebracht, maar met de technieken van tegenwoordig moet dat geen probleem zijn.

I denk dat de prijs zo ongeveer 300 euro wordt.
Dat is zonder saffier.

En nog zonder douane (19% maar vaak minder).

Dus in het ergste geval zo’n 360 Euro.

Wat mij betreft akkoord.

Na maanden rondstruinen op dit forum is dit mijn eerste post. Een zwarte Sumo heb ik reeds in mijn bezit en ik ben er erg blij mee. Voor een goede prijs lijkt mij zo’n exclusieve blauwe Sumo ook wel wat. Ik wacht met belangstelling de ontwikkelingen af op dit forum!

Absoluut accoord voor mij…
Dus: Blauw, saffier, inscriptie, voor zo’n 360 Euro.
Perfect hoor…! Mooie prijs!

Dick V

Hey Poster

Kan het zijn dat ik je gemist heb bij de Seiko club. Je hebt al een Sumo, dus laat em daar maar zien.

Ik zal komend weekend voor het eerst eens proberen wat plaatjes te schieten van mijn zwarte Sumo (heb trouwens ook al wat meer in de collectie :-)) Misschien maak ik komend weekend wel even een voorsteltopicje als ik wat tijd kan vrijmaken. Ben wel een beetje verslaafd geraakt aan dit forum…

Grrrr daar gaat weer een deel van mijn Omega Speedmaster. :slight_smile: Ik doe ook mee. Overigens hoef ik geen gravering. Enne binnenkort gaat er ook wat in de verkoop denk ik. :smiley:

omgerekend kost hij bij seiya 324 euro. Excl. btw import.

tov de 300 die rob kan krijgen, niet enorm, maar wel een leuke korting. Dus wel de moeite waard. We zouden ook kunnen kijken wat de massa korting bij seiya in zou houden.

Mijn voorkeur heeft blauw met saffierglas. Dat wil zeggen, als dat laatste haalbaar is. Verder las ik in een review dat de band iets te licht is voor de zwaarte van de klok, maar het zal wel lastig zijn deze te vervangen.

Wat de prijs betreft, zag ik dat op Ebay Sumo’s gaan voor pakweg Euro 300,–. Is dit ‘belachelijk laag’, of met een quantumkorting ‘heel wel haalbaar’?

Ik houd mij op de hoogte.

Groet,

Johan

Bij http://www.higuchi-inc.com/index-e.html kom ik uit op ongeveer Eur 295.

zwart

blauw

oranje:

(wordt standaard op rubber geleverd)

Ik was ook net bezig Rob

Gravering kan ik wel verzorgen, maar wordt dan niet subtiel.
beter is dan op zoek te gaan naar een graveur met laser mogelijkheden.
Heb eventueel wel wat adresjes