Onlangs een horloge uit mijn collectie totaal verdwenen, ben meer als een week aan het zoeken geweest,
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Gaarne uw verhaal
Mijn verhaal volgt…
Onlangs een horloge uit mijn collectie totaal verdwenen, ben meer als een week aan het zoeken geweest,
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Gaarne uw verhaal
Mijn verhaal volgt…
Heb je al onder je bed gekeken?
Nope… nog nooit gebeurd
Dat is mij weleens overkomen ja. Op een kwaaie nacht in 2006 al mijn horloges kwijtgeraakt. Samen met mijn laptop, portemonnee, organizer, speelgoed van de kinderen…
Ik heb hetzelfde met mijn Casioak welke ik veel in de tuin gebruikte . Mijn kids spelen er ook wel eens mee (want onverwoestbaar) maar ik kan hem nu al een paar maanden niet terugvinden helaas. Hoop hem bij het opruimen van de schuur te vinden, anders vrees ik dat mijn 2-jarige dochter het leuk heeft gevonden hem in een afvalbak te leggen (sinds ze die heeft ontdekt verdwijnt er wel meer
)…
Sterker nog, vandaag bed totaal afgebroken…
Ook niet per ongeluk op je werk achter gelaten?
Of bij je scharrel op het nachtkastje?
Dan breekt echt de pleuris uit…
Onverklaarbaar kwijtgeraakt zoals jij niet.
Maar toevallig ben ik dit jaar wel een horloge verloren, in een moshpit bij de Vierdaagsefeesten in Nijmegen. Tja… eigen schuld
Gelukkig was het maar een goedkope beater.
Whahaha ja mocht je degene vinden die je kwijt bent zoek dan gelijk die van mij even ja ik ben wel eens een horloge kwijtgeraakt, gelukkig leid ik nu een meer stabiel leven. Verliezen horen helaas bij het leven, maar deze maken je gelukkig ook sterker. Tenzij je weet waar of hoe je hem verloren bent. (ben een tag heuer verloren in het gardameer, cartier bij het jet skiën in Venezuela, Breitling op de snelweg in Zwitserland in of eerder uit een snelle auto) verder nog een aantal vermissingen wegens foute vertrouwenskwesties, maar dat is een lang verhaal…
Nu heb ik een horloge box en een leven, tevens aan het sparen voor een Breitling chronomat maar ik voel met je mee
Mijn vaders JLC is rond zijn overlijden spoorloos verdwenen.
Hij borg hem altijd heel goed op. Zo ook toen hij onverwacht naar het ziekenhuis moest - en 14 u later overleed. We hebben in die uren veel gepraat, maar niet over waar hij het ding had weggestopt.
Ik moet denk ik het halve ouderlijk huis afbreken voor ik die terug ga vinden.
ik ben hier trouwens ongelofelijk zuur over. Hij had 'm van mij gekregen en ik zou het horloge erg graag willen kunnen dragen.
Ooit een Seiko 5 op markrplaats gekocht nooit aangekomen zoek geraakt in de post
*Effe opnieuw verstuurde hem per ongeluk Al *
Geen horloge, wel een smart-band/fitness tracker. Dat ding had een behuizing die je uit de band kon drukken. Nadat ik een dag in de tuin had gewerkt merkte ik dat ik ineens een ‘lege’ band om had. Ik heb nog flink gezocht naar heb 'm nooit meer terug gevonden.
Plaatje ter verduidelijking:
Heb ooit gelezen dat de veiligste plek om een horloge te bewaren om de pols is.
Dat gaat tegenwoordig niet op als je een Rolex bezit en in het centrum van Amsterdam woont.
Maar goed, ik ben ooit het horloge verloren wat ik voor mijn 18de verjaardag van mijn ouders had gekregen. Een Omega Seamaster Mariner. Was met vrienden op de kaag aan het spelen met een surfplank. Opeens werd ik volgens vrienden lijkbleek. Ik merkte dat mijn horloge niet meer om mijn pols zat. Ik ben toen met mijn voet op de boden gaan voelen. Het water was kin-diep.
Het onmogelijke gebeurde, ik vond hem terug!
Sindsdien is de naam van dit horloge omgedoopt tot de Kaag-master.
Eenmaal in het zwembad. Had m in mn broekzak gestopt en na 1 duik was ie weg om nooit meer teruggevonden te worden. Ging om een G-Shock, dus de schade viel mee.
Laat mijn horloges soms wel in de badkamer of op kastjes slingeren. Kan soms goed gecamoufleerd liggen op die plekken.
Dat bestaat niet. Meestal ligt het ergens waar je nog niet hebt gekeken.
Hoe ik dat weet?
M’n vriendin is minimaal 3x per dag van alles kwijt en vraagt zich dan verbaasd af of het verdwenen kan zijn
Alle horloges die ik tot begin 20 kreeg of kocht, ben ik helaas kwijt. Maar dat waren een Casiootje en een paar Swatchjes. Dus de schade is nog te overzien. Toen kwam, halverwege jaren '90, mijn eerste serieuze horloge -een TAG Heuer- en die heb ik gelukkig nog wel!
dan brak ik toch echt het halve huis af, ik zou niet rusten voordat ik die zou vinden
Na mijn laatste verhuizing ben ik een Seiko nooit meer tegengekomen. Dit was voordat ik me echt met horloges ging bezighouden, dus iets als een horlogedoos of een andere veilige opbergplek had ik er nog niet voor. Zonde, was een geinig ding. Geen groot financieel verlies maar wel jammer.