Beste Sinn liefhebbers, Ik heb toen ik 23 was een Sinn 203 Arktis gekocht. Destijds helemaal naar Frankfurt geweest om eerst uit te zoeken en daarna nog een keer om hem op te halen. Inmiddels zijn we 27 jaar verder en wil ik deze aan mijn zoon overdragen die voor zijn HAVO geslaagd is. Zijn pols is wat kleiner dan de mijne dus wilde ik de band op maat laten maken. Maar voordat ik de schroefjes uit de band haal zag ik al dat 1 van de kopjes van de schroef slecht is. Dit is dus niet de nieuwe band…
Voor dit nieuwe lid ben ik op zoek naar iemand die een schroef voor de band van deze Sinn heeft, of kan maken. Minimaal 1 maar liefst 6 stuks
Dikte van de pin is 1,2mm lengte ongeveer 17,6mm.
Sinn geeft aan hem niet meer op voorraad te hebben
Als je dat nodig vindt, bied ik me natuurlijk aan om de koop via mij te laten verlopen
3 likes
Thanks Fanatik. Ik zat al te zoeken hoe ik een zoekertje kon aanmaken maar als nieuw lid kun je dit nog niet (wat ik ook logisch vind). Ik was al via Chrono24 bezig een extra schakel te kopen (waar ook een schroefje in zit) maar dat was van een ander model band van Sinn en dat schroefje is net wat dunner. Dus als het op deze manier kan zou perfect zijn.
Probeer Gute-Zeiten in Leer (Duitsland) eens.
1 like
Er zullen misschien ook wat vragen komen over de draad enz, misschien ook ff (laten) meten en een plaatje
@Louisvdd
Helaas mag ik (nog) geen foto’s uploaden.
Jeffrey1984:
Gute-Zeiten in Leer
Ga ik contact mee opnemen maar ze zijn nu met vakantie tot de 25ste kreeg ik te horen toen ik belde.
1 like
Klopt inderdaad, zag het op de website