Wie kan leveradres in Zwitserland zijn ?

Hallo,

Ik ben in de gelegenheid om bij een erkende handelaar in Bern, 2 stalen IWC banden te kopen die niet meer door IWC geleverd kunnen worden.
De verkoper wilt echter niet buiten Zwitserland leveren.
Mijn vraag: Is er iemand in het forum die ze voor mij op een Zwitsers adres kan ontvangen of iemand die ze eventueel in Bern op kan halen.
Ik zou degene zeer erkentelijk zijn.

Groeten
Bart

1 like

Ophalen kan niet, als je ze zo graag wilt hebben…?

1 like

Daar zouden diensten voor moeten bestaan, deze lijken het te doen (geen ervaring mee, caveat emptor)

Het lijkt alleen wel een abonnementsdienst te zijn. Misschien even contact leggen?

1 like

Dank voor de reacties en tips.
Er heeft inmiddels een Forum lid, die in Bern woont, contact met me opgenomen en aangeboden de banden op te willen halen.

Geweldig toch !

59 likes

Maak er gewoon een leuk tripje van per trein. Dan 1 of 2 overnachtingen in Bern. En ondertussen in Bern of omgeving horloges bekijken. In Interlaken zitten ook de nodige topzaken, waarvan Kirchhofer de absolute kampioen is. Een win win situatie.
Ik zou het dus wel weten.

5 likes

Kijk, dat is echt top :+1:

1 like

Mooi gebaar inderdaad! Vriendelijke leden hier op het forum!

1 like

Ik ben er over niet al te lang ook in de buurt, dus laat het maar weten als het niet lukt :+1:

1 like

Hallo Veblen,
Dank voor je reactie, heb vanmorgen contact gehad met een in Bern wonende Nederlander die ook via hef Forum gereageerd heeft.
Hij zou de banden op kunnen halen bij de winkelier aldaar.
De winkel is nu gesloten wegens vakantie tot 14 september
De banden hebben een waarde samen van 1250€, opsturen is wat riskanter omdat er tot max €500,- verzekerd kan worden.
Zie jij een mogelijkheid om een rol te spelen in deze ?

Groeten
Bart

Misschien is een PB sturen handiger in deze.

1 like

Hallo,

Kom je binnenkort nog in Bern zoals je recent aangaf ?

Groeten
Bart

Laten verzenden met DHL express en extern laten verzekeren met Secursus.

Opgelost.

1 like

Hi Bart, dat is nog wat onvoorspelbaar, is afhankelijk van de planning van de dag, dus zou met mij geen rekening houden…

Hallo Veblen,

Ik begrijp het.

Groeten
Bart