Wie kan me helpen. (Amida digitrend)

Ja het doorschijnvenstertje mist iets verf (denk dat dat er afgebladerd is dat weet ik ook niet hoe dat anders zou kunnen) waardoor je iets meer oranje zeg maar buiten het doorschijnvenstertje ziet.

Hier is het wel iets op te zien.
Maar dat is dan nog via het spiegeltje gemaakt deze foto, ik zou niet weten hoe ik het anders op de foto moet zetten om het beter te laten zien.
En dat de foto rechtstreeks op het venstertje gemaakt kan worden.

Maar de adv. is verwijderd, dus ik neem aan dat je het verkocht hebt?

Nee heb hem nog niet verkocht.
Heb hem er weer opgezet zo dat hij een beetje boven aan komt te staan.

Om dat er zo veel horlog’s worden geplaatst op marktplaats en ik graag een beetje boven in wil komen.

Dus hij is er nog.

Ik merk het eigenlijk op om te zeggen dat je je op de prijs bij online handelaren niet blind moet staren. Als ik voor sommige horloges zou krijgen wat die mensen vragen… :smiley:

Zie bijvoorbeeld deze veiling op ebay http://cgi.ebay.com/PERSONAL-COLLECTION-SALE!-AMIDA-DRIVERS-JUMP-HOUR-WATCH_W0QQitemZ390118280219QQcmdZViewItemQQimsxZ20091114?IMSfp=TL091114189006r25984, een bijna ongedragen versie met (originele) plastic band. Vraag de verkoper “buy it now” 499 dollar (335 euro). En ik vraag me af of er van de Digitrend 17 steens versies zijn als ik dit lees: http://crazywatches.w.interia.pl/photo/jumphour/amida_digitrend.html

Die 17 steens versies zouden dan in elk geval CONversies zijn :wink:

En wat houd dat dan allemaal in.

Ik weet ook niet zeker hoor als dit de 17 jewels versie is maar dat staat er ook bij.
Dit omdat ik eigenlijk alleen maar op een kleurtje af ga van een schijfje de 1 heeft een koper kleurtje en de ander gewoon zilver zeg maar en die bij mij is zilver.

Ik durf hem ook niet verder uit elkaar te halen om het zeker te zien wil hem namelijk niet stuk maken.

En die van die veiling is toch weer een andere versie volgens mij want die is zwart
En ik heb een zilverkleurige en heb natuurlijk naar foto’s gezocht en als ik ze dan bekijk heb ik ook nog het officieel bandje om het maar zo te zegen.

Ik ben verder natuurlijk ook maar een beginneling en weet er ook allemaal niks van.

Dus hulp is altijd welkom.

Gr Bob

Heb dat van de 17 jewels maar even weg gehaald om dat ik het niet zeker weet of dat het nou wel of niet zo is.

Wil natuurlijk op de goede manier hem verkopen aan de verzamelaar.

Wat vinden jullie dan wat ik zou moeten vragen.

Ik hoor het graag.

Gr Bob

Ik zou er niet te moeilijk over doen en verkopen voor 300 euro als je de kans krijgt. Als je te lang wacht heb je kans dat potentiele kopers afhaken. Overigens, loopt c.q. doet het horloge het wel? Ik lees het nergens in de advertentie.

Succes met de verkoop.

Mvg,
Niels

OKe thanx voor je uitleg/antwoord.

Ja hij doet het zeker nog.
Je moet hem opwinden aan het knopje aan de zijkant.

zal dat ook even in de advertentie zetten.

Gr Bob

Ik denk dat je het heel eenvoudig open kunt maken als ik het zo lees. De bodem zit er opgedrukt dus misschien kun je het als je een beetje stevige nagels hebt al zo openwippen. Dan heb je dit:

Als je het uurwerkje dan voorzichtig uit de achterdeksel tilt en je maakt een foto weten wij genoeg. Maar als je niet zeker bent of je dit moet doen zou ik het laten. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

300 euro lijkt mij iig ook een prijs waarmee je blij mag zijn, zeker gezien de staat van de “wijzerplaat”. Die kun je hooguit restaureren, een nieuwe vinden lijkt mij vrijwel onmogelijk.

Oke bedankt voor je antwoord.

Zo op die manier heb ik hem al eens open gehad want dat gaat zeker makelijk.
Alleen dacht dat ik hem ook verder uitelkaar moest halen, maar dat hoeft dus niet.
Zal van de week nog even zo een foto plaatsen dan oke.

Zal 250 euro een beter prijs wezen dan.

Bedankt voor je hulp.

Gr Bob

Hallo mensen,

Even een mooie en fijne update.
Zo als het er nu uitziet is de horloge verkocht.

Kreeg een mooi bod op marktplaats maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.
Had namelijk ook 2 mensen die er wel belang aan hadden via email en daar heb ik de gelukkig uitgekozen.
Want hoefde er niet de hoofdprijs voor te hebben.

Ik wil jullie dan ook zeker bedanken voor jullie hulp.

En misschien kom ik hier nog wel eens met weer een mooi horloge waar vandaan dan ook.

Gr Bob