Wie kan me helpen?

Hallo allemaal,
Ten eerste iedereen een heel gezond en gelukkig 2010!
Ik heb een vraag.Uit een erfenis zijn de volgende horloges in mijn bezit gekomen:

*1 gouden dameshorloge met gouden rekband,beide 18 karaat,op de wijzerplaat staat international watch co turler swiss,op het draaiknopje staat een omega tekentje.
*1 dameshorloge merk Longines(voor zover ik het kan lezen)dit horloge is denk ik double met een band van double,de kast is bezet met steentjes.
*1 dameshorloge achterop de kast staat een ankertje met aan weerszijden een R en een W met daaronder de tekst Plaque or Lamine 10 microns garantee 5 ans.
Ik zal morgen proberen duidelijke fotos te maken en die dan te plaatsen.
Wie kan me vertellen wat deze horloges waard zijn en of ik ze beter bij een handelaar te koop kan aanbieden of via bv. MP of Ebay ?
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Groet Crimsy

Foto’s zullen veel meer zeggen.

Bij het eerste horloge spreek je van een gouden rekband, dit is normaal in staal.
Een gouden rekband ben ik nog nooit tegen gekomen.

Ik wacht op de foto’s.

Turler is volgens mij een juwelier die horloges verkocht met eigen naam op de plaat. RW zou Raymond Weil kunnen zijn. Laten we voor de zekerheid maar even op de foto’s wachten.

hier dan de fotos,ik hoop dat ze een beetje duidelijk zijn:)

Als eerste de Turler

de wijzerplaat
het knopje met omegatekentje
de gouden band
de gouden band uitgerekt

Dan de Longines

de wijzerplaat
nogmaals de wijzerplaat
ook een rekbandje

En tot slot de RW

de wijzerplaat
achterzijde

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen,alvast bedankt:}

Ik heb het RW horloge opengemaakt(dit ging erg makkelijk)en aan de binnenkant v/d kast staat het volgende :
AV1G14`18
3609
RW 8813

Deze horloges zijn niet zoveel waard. Dameshorloges liggen namelijk niet goed in de markt, wrinig verzamelaars voor te vinden en zeker geen dragers.
Ook de staat van de horloges is zeer slecht, kast afgesleten, verkleurde wijzerplaat enz.
Ook de kosten van een herstelling zijn dikwijls duurder dan de waarde v/h horloge.
Zoek eens op de bay voor een prijs.