Tenzij je dit schriftelijk aangeeft is er grote kans dat ze de wijzerplaat en wijzers vervangen. Je betaalt dan de hoofdprijs en als klap op de vuurpijl is de verzamelaarswaarde gereduceerd tot -1.
Ik zou dit nooooooit doen.
Bedankt voor de tip, echter een niet werkende Submariner heeft ook een nihil waarde.
Ik heb wel duidelijk aangegeven dat het specifiek om vervanging/ reparatie bezel en inlay gaat. En dit nogmaals middels een e-mail verwoord naar de contact persoon bij S&C op het hoofdkantoor .
Mijn poging om de benodigde onderdelen op het www. te vinden liepen ook onrealistisch hoog in de kosten.
Waanzin wat ze voor onderdelen vragenā¦
Ik kreeg zelf de indruk dat ze nog nooit een 75090 Submariner gezien hadden, veel gefrons met de wenkbrauwen over de Rolex onderdelen op mijn Tudor.
Wel vriendelijk geholpen overigens.
Maar wel een uitgesproken mening hebben 
Verkopers hebben geen ideeā¦ooit een cursus gevolgd en met beetje geluk een deel ervan onthouden.
Vraag me af of ze nog service bezels hebben. Ik zou de oude eraf hebben gesloopt en dan een nieuwe gescoord.
Al doende leert menā¦zelf toentertijd de bezel vast laten zetten door mijn onwetenheid over de werking. En horloge maker die de originele inlay had vastgelijmd met contactlijm waardoor de opdruk āsmoltā ā¦
Kan de onwetendheid ergens begrijpen.
Zie evt mijn topic.
Prima geholpen en Tudor weer Spik en span.