aangestoken door de leden van dit pracht forum ben ik grote opruiming/zoektocht gaan houden naar verborgen/vergeten horloges…onderstaand het resultaat…sommige bedankten zich door spontaan te gaan lopen en dit tot mijn verbazing bleven doen…wel enige vragen…is de groene commodore een duiker? en heeft er een duikerrings opgezeten? zoja…waar kan ik deze vinden/kopen?
justin eerst mijn complimenten voor de foto’s. die zien er zeker niet slecht uit.
en wat heb je daar allemaal nog meer voor leuke klokjes, en die heb ik ook helemaal niet gezien toen ik bij je was. dus de grote opruiming heeft toch nog wat opgelevert. wel leuk al die hebbedingetjes, maar ik begin me wel een beetje schuldig te voellen dat ik van een rustige man zo’n enorm horlogebeest heb gemaakt
althans het beest weer losgemaakt heb.
maar justin ik ben blij dat je je hobby weer helemaal hebt opgepakt.
Hoi Arie,
je kunt me geloven of niet…maar ze lagen waar wij gezellig hebben zitten borrelen…in de "lege"tabaksblikjes…hoe raar kan het lopen…ik ben in ieder geval blij dat jij het horloge beest weer los gemaakt hebt…ik heb weer een hobby!! dank hiervoor! Zelfs Dees is blij…!!