Hi,
Ik meen dat de 2e van links vooral voor karpers wordt gebruikt; over de 2e van rechts ben ik minder zeker maar ik vermoed platvisâŠ
Groet, Vincent
Whaha, anders ding jij nog even mee naar de grappigste reactie van 2018. Haha! Heerlijk!
Ik verslikte mij bijna in mijn Almhof roomyoghurt walnoot Griekse honing.
Maar wat er op de afbeelding werkelijk te zien is, dat is mij een raadsel.
Die is in de bonus. Lekker spul. Echter wel 156 kcal per 100g dus niet voor iedereen weggelegd. Alleen voor de afgetrainde HF-adonissen zoals @Richz1986, @Fate_Amenable_To_Change en ondergetekende.
@TS: waar kijken we naar?
Die is goed te pruimen
Niet zo sceptisch kijken, @anon50762135EV heeft een uitstekende keuze gemaakt. Alleen de Althoff Spaanse sinaasappels is nĂłg lekkerder.
Deze zaten in een lot van onderdelen maar deze kan ik
niet thuis brengen.
Ooit eens maden uitgevist, dus die laat ik liggen
Lijkt op een tiretteveer met bijbehorende onderdelen uit de âkeyless worksâ maar ik ben geen horlogekenner. Er meldt zich wel een expert. Misschien is @Inca in de buurt???
Ik zit aan een stukje toast met daarnaast een heerlijke Munster Gerome en een klein glaasje Gewurztraminer. Mag dat ook?
Voor mij zijn het onderdelen die ik nog nooit gezien heb. Nu zie ik liever onderdelen op een wit stuk papier, maar daar veranderd mijn niet herkennen niet door. En ja, ânietâ 2 keer is niet bedoeld als ja/wel.
Dank Fenno!
Echappement rad, tiretteveerâŠâŠ en?
Ik zie ook een haarspeldje. Kan dat?
Ben ik de enige die er ook een zaadcel in ziet?
Daar wil ik je echter niet bij helpen
- edit - worden daarmee baby turtles en baby tunaâs enzo mee gemaakt?
Tot zo ver mijn constructieve bijdrage en alvast mijn excuus.