Wie kan mij helpen

:joy::joy::joy::joy: :sunglasses::innocent::muscle::muscle:

1 like

Ooit eens maden uitgevist, dus die laat ik liggen

Lijkt op een tiretteveer met bijbehorende onderdelen uit de ‘keyless works’ maar ik ben geen horlogekenner. Er meldt zich wel een expert. Misschien is @Inca in de buurt??? :wink:

Ik zit aan een stukje toast met daarnaast een heerlijke Munster Gerome en een klein glaasje Gewurztraminer. Mag dat ook? :slightly_smiling_face::ok_hand:

th

3 likes

Voor mij zijn het onderdelen die ik nog nooit gezien heb. Nu zie ik liever onderdelen op een wit stuk papier, maar daar veranderd mijn niet herkennen niet door. En ja, “niet” 2 keer is niet bedoeld als ja/wel.

2 likes

Dank Fenno! :slightly_smiling_face:

:joy:

Betere foto

1 like

Echappement rad, tiretteveer

en? :slightly_smiling_face:

Ik zie ook een haarspeldje. Kan dat?

3 likes

Ben ik de enige die er ook een zaadcel in ziet?

image

Daar wil ik je echter niet bij helpen :face_with_raised_eyebrow:

• edit - worden daarmee baby turtles en baby tuna’s enzo mee gemaakt?

Tot zo ver mijn constructieve bijdrage en alvast mijn excuus.

12 likes

Daar worden ijzersterke baby’s mee gemaakt.

1 like

Nee joh, dat is gewoon sinaasappelpulp. Je hebt er niets van begrepen.

Heeeeeeeeeeelemaal GOED!!! U mag door naar de volgende ronde! :smiley::tada::confetti_ball::balloon::boom::boom::boom: :clap:

2 likes

Wel eens de griekse yoghurt met walnoot en honing van Optimel gehad? Die heeft wel eens de prijs voor: meest misleidende product van het jaar. Gewonnen, er zat bamelijk geen griekse yoghurt, geen walnoot en geen honing in.

Die van almhof is wel echt heel lekker :+1:

1 like

Bovenste item alvast een batterijhouder :slight_smile: Misschien dat je het bij quartz uurwerken moet verder zoeken als er een verband staat bij de verschillende onderdelen. Een beetje achtergrond informatie zou niet slecht zijn om mee te zoeken

Volgens mij zijn dit uurwerkonderdelen

3 likes

Moet je er wel extra walnoten in gooien

Messing pieletje lijkt me in de batterij-veer/klem sferen van een kwartsuurwerk zitten.

O, @Bart82 had 'm ook al. :wink:

Zeker ze zijn altijd wel erg zuinig met de walnoten :pensive: