Ik heb thuis het volgende zakhorloge gevonden. Ik zou er graag wat meer over vinden en willen weten (productiejaar, type en of het de moeite waard is dit zakhorloge te laten restaureren).
Kan iemand mij meer vertellen over wat het precies is of heeft iemand een typenummer oid? Aan de achterkant en binnenkant van het uurwerk kan ik niks gevonden krijgen.
Staat daar nu Rolex op de plaat?
Centrale seconden, Rolex, en niet wat je daarbij zou verwachten…. Ik zet mijn geld op een nepper. Maar iemand die dit beter kan onderbouwen of tegenspreken zal zich ongetwijfeld snel melden
Ik kan slechts twee foto’s uploaden op de pagina. Dit is in ieder geval het uurwerk en de binnenkant van de deksel. Geen idee of het een neppe is… Mocht iemand nog meer weten hoor ik het graag
Hoi,
Ik heb een boek waar veel oude Rolexen in staan. Op onderstaande foto’s zie je in ieder geval een gelijkenis met logo en wijzers.
Ik zou naar het horloge een verder onderzoek doen.
Succes en laat even horen hoe het is afgelopen.
Het is gewoon een Rolex, een vroege dat wel, hoeven we verder ook niet spannend over te doen. Het is alleen een gun metal kast, de emaille wijzerplaat is gebroken en het is een damesformaat. Kortom bepaald niet gewild bij verzamelaars. Vooral leuk voor de heb. Emaille is eigenlijk niet te restaureren zonder duidelijk sporen, en dit is ook nog eens vrij duur, dus ik zou er niet aan beginnen. Gewoon ophangen in een stolpje als decoratie/aandenken zou ik zeggen.