Hallo,
Ik heb ooit een omega De ville quartz horloge gekregen van mijn vader, hij had hem jaren zelf gedragen en was zelf aan iets anders toe, dus zoon lief kreeg het oudje, nou tot nu toe klinkt het allemaal leuk en gezellig!
Tot dat ik een keer de brommer van mijn zus te leen kreeg, ik ging met dat geweldige apperaat op mijn smoel, natuurlijk stak ik bij mijn val mijn handen uit, en ik kwam op mijn polsen terecht, het horloge was gedraaid en kreeg een flinke opdonder (ik lande er met me volle gewicht op), en belande in de kast, waarbij me vader nog wel eenz zei dat het een duur klokje was, en dat het zo zonde is enz.
Nu kwam vandaag het horloge weer te voorschijn, en nu moest ik meteen denken aan het voor en na topics(die ik niet meer kan vinden), ik wil dit horloge graag opgeknapt zien, dus ik zoek dan ook hulp van die persoon die hier horloges op knapt, wie weet kunt u me helpen?
De schade: het horloge glas natuurlijk aan diggelen(inmiddels helemaal eraf) verbogen seconde wijzer, en verbogen uren wijzer, schade aan de rand van het horloge(lijkt mij wel weg te polijsten), en de plaat is iets wat verweerd(vlekjes) komt mischien van het in de kast liggen.
Nou dat was hem, ik wil het horloge wel weer gaaan dragen, zit best een verhaal aan, en het is al weer 11 jaar gelden dat ik gevallen ben.
Ik zal ook even wat foto’s maken morgen, het is best een klein rechthoekig modelletje in staal goud.