Sorry papa het ging echt per ongeluk sorry papa
.
Aah geeft niet papa zit op het horlogeforum en daar zijn heel veel handige mensen die het wel kunnen maken.
Nu is de vraag wie kan / wil / vind het leuk om deze prachtige eerste horloge van me kleine meid weer herstellen.
Betreft een nieuw glaasje (vermoedelijk maat rond 11mm).
Persoonlijk langs bregen graag in de regio (driehoek) rotterdam, gouda, utrecht of anders opsturen geen probleem.
6 likes
De eerste vraag lijkt hoe kom je aan het juiste glaasje… , wat kost dat en komen er dan nog kosten bij… een nieuw horloge kost pakweg € 25,00 …
Klopt, Klopt en papa ik wil deze geen andere.
en dat ja ;).
Vandaar de vraag of hier een hobbiest is welk hier een plexi of glaasje heeft liggen in deze maat en wilt vervangen.
Je doet je forumnaam eer aan door hem te laten repareren. Ik kan je helaas niet helpen maar hoop voor jullie dat het spoedig lukt! Succes!
1 like
PB je adres even, dan haal ik hem op en krijg je het met een nieuw glaasje terug. En ik wil er niets voor hebben. Dit is een mooie actie van je.
52 likes
En een mooie actie van jou !!
2 likes
Zo komt ook dit sprookje weer tot een goed einde.
Alles dankzij @Brodie onze hedendaagse Robin Hood.

Afgelopen week het horloge mogen ontvangen met een nieuw glaasje, en een kleine meid in volledige extase.
Zo blij dat haar horloge weer was gemaakt, dat ik niet kon voorkomen dat deze zelf mee moest naar dromenland.
Nogmaals alle lof voor deze HF HELD 
16 likes
Mooie actie weer! Lof voor @Brodie